Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja po naprawie telefonu


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Reklamacja po naprawie telefonu

Cześć,

 

Po awarii telefonu, skorzystałam z rękojmi. Urządzenie zostało przywrócone do stanu zgodności z umową poprzez naprawę.

Użyte części zamienne: Front Cover Assembly for Service, with Battery, EVA -L09, Front cc oraz Finished Board, EVA - L19, HL 1LEVAMS55, EVA L19 HANDSET MAIN Board C

 

Mam pytanie, jak wygląda czas gwarancji na telefon po naprawie. Czy zostaje wydłużony? Załóżmy, że w trakcie próby uruchomienia telefonu dojdzie do jakiejś awarii.

 

Czy w momencie wymiany tych części termin gwarancji biegnie na nowo? Czy jest to istotne usunięcie wady?

 

Może ktoś miał podobną sytuację.

Pozdrawiam serdecznie

 

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Reklamacja po naprawie telefonu

Gwarancja jest określona w karcie gwarancyjnej. Nie ma czegoś takiego jak ogólne uniwersalne zasady, bo to producent sam określa. Musisz sam to poczytać

Tu masz info w tym zakresie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/prosument/index.php/mapa-mysli/48-wybor-wykonawcy-umowa-i-od...

I warto pamiętać, że gwarancja i rękojmia to nie to samo.

Podejrzewam, że w karcie gwarancyjnej info będzie dosyć ogólne, więc warto zapytać producenta telefonu.