- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Światłowód i Neostrada (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
Hej, witam. Przychodzę z pytaniem.
Równy miesiąc kalendarzowy temu składałam wolę przeniesienia usługi Neostrady na inny adres. Z tego, co wyczytałam, mają właśnie ten miesiąc na zrealizowanie prośby, nikt się ze mną nie kontaktował przez ten czas, żeby chociaż termin umówić, więc jutro muszę pognać, aby reklamację złożyć.
Tylko teraz treść właściwa pytania - czego mogę się domagać? Zakładam, że wszystkiego, ale chodzi mi o rekompensatę, którą Orange faktycznie zaakceptuje jako w miarę dopuszczalną. Mamy tu kogoś doświadczonego w bojach reklamacyjnych?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Janhalb napisał:
Pokaż szczegółyWydaje mi się oczywiste, że skoro operator ma miesiąc na zrealizowanie zamówienia, to w ciągu tego miesiąca albo je realizuje, albo informuje klienta, że z przyczyn technicznych (czy jakichkolwiek) zamówienie nie może być zrealizowane…
Trudno się z powyższym nie zgodzić . Brak jakiejkolwiek informacji jest chyba gorsze od... informacji, która byłaby nie po myśli zlecającego.
Zapewniam, że staramy się do tego typu sytuacji nie dopuszczać... Jak widać - jest jeszcze wiele do zrobienia.
@hederath napisała:
Pokaż szczegóły(...) czego mogę się domagać? Zakładam, że wszystkiego, ale chodzi mi o rekompensatę, którą Orange faktycznie zaakceptuje jako w miarę dopuszczalną. Mamy tu kogoś doświadczonego w bojach reklamacyjnyc?
Na forum takiego roszczenia (za nie przeprowadzone przeniesienie usługi) nikt chyba jeszcze nie opisywał. Warto będzie jednak wykorzystać wyszukiwarkę forumową i poczytać o innych sprawach, np. o takiej [z akcentem na pierwszy akapit w poście oznaczonym jako rozwiązanie ].
[edit]
▬▬▬

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
@hederathCzy postępowałeś według tego http://www.orange.pl/kid,4000378164,id,4004693138,title,Jak-przeniesc-uslugi-stacjonarne-do-innej-lo...
Może twój wniosek nie dodarł do Orange a jaka chcesz rekompensatę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
Zgłaszałam chęć przeniesienia usługi na czacie z kosulem, potem jeszcze zmieniałam numer kontaktowy i poinformowano mnie, że usługa jest zarejestrowana.
Jakąkolwiek oprócz oczywiście bardzo szybkiego przeniesienia, od miesiąca ślęczę na internecie mobilnym namiętnie spędzając czas na grach online, co przekłada się na wysoki ping.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
@hederathJak zmieniałeś numer kontaktowy tu może być problem bo w systemie Orange jest dalej stary proponuje jeszcze raz skontaktować się z BOK jeszcze poczytaj tu http://www.cik.uke.gov.pl/poradnik-uke-przeniesienie-uslugi-stacjonarnej-do-nowej-lokalizacji-14960
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
Przepraszam, źle się wyraziłam.
Prosiłam o dopisanie ewentualnego drugiego numeru kontaktowego, pod starym też byłam dostępna. Kontaktowałam się w tej sprawie z konsultantem wczoraj, więc wydaje mi się, że sprawa i tak jest dla nich po części przegrana, bo nawet jeżeli konsultant zadzwoniłby wczoraj z chęcią umówienia terminu, to dziś i jutro jestem cały dzień w pracy, więc nie doszłoby do przeniesienia usługi. A z tego, co mi mówiono, to mają miesiąc na finalizację przeniesienia, a nie miesiąc na kontakt ze strony montera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
@hederathTylko nie wiem czy doczytałeś że na temat warunki techniczne czy jesteś pewny że takie możliwości są u ciebie podłączenia linii w nowej lokalizacji ? Może coś więcej napisze ci @Wysoka_Pólka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
Tak, sprawdzałam to na stronie Orange, konsultant przed odebraniem ode mnie zamówienia na przeniesienie również to sprawdził, no i cały mój blok praktycznie ma usługi od Orange, więc możliwości techniczne jak najbardziej są.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
@hederathTo że niby są możliwości to nie znaczy że jest brak wolnych portów na centrali dzwon do BOK lub pisz na czacie tu nie pomożemy ci załatwić twojej sprawy nie mamy wglądu do dany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - jakiej domagać się rekompensaty za nie przeniesioną Neostradę?
@Anonimnapisał(-a)To że niby są możliwości to nie znaczy że jest brak wolnych portów na centrali (…)
Czyli klasyka: zamówienie przyjęte, a potem cisza: klient nie wie, czy ktoś to zamówienie zgubił, czy zaginęło w systemie, czy je myszy zjadły, czy może akurat "jest brak wolnych portów w centrali".
Czy tylko mnie się wydaje, że polityka informacyjna Orange kuleje? Wydaje mi się oczywiste, że skoro operator ma miesiąc na zrealizowanie zamówienia, to w ciągu tego miesiąca albo je realizuje, albo informuje klienta, że z przyczyn technicznych (czy jakichkolwiek) zamówienie nie może być zrealizowane…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Janhalb napisał:
Pokaż szczegółyWydaje mi się oczywiste, że skoro operator ma miesiąc na zrealizowanie zamówienia, to w ciągu tego miesiąca albo je realizuje, albo informuje klienta, że z przyczyn technicznych (czy jakichkolwiek) zamówienie nie może być zrealizowane…
Trudno się z powyższym nie zgodzić . Brak jakiejkolwiek informacji jest chyba gorsze od... informacji, która byłaby nie po myśli zlecającego.
Zapewniam, że staramy się do tego typu sytuacji nie dopuszczać... Jak widać - jest jeszcze wiele do zrobienia.
@hederath napisała:
Pokaż szczegóły(...) czego mogę się domagać? Zakładam, że wszystkiego, ale chodzi mi o rekompensatę, którą Orange faktycznie zaakceptuje jako w miarę dopuszczalną. Mamy tu kogoś doświadczonego w bojach reklamacyjnyc?
Na forum takiego roszczenia (za nie przeprowadzone przeniesienie usługi) nikt chyba jeszcze nie opisywał. Warto będzie jednak wykorzystać wyszukiwarkę forumową i poczytać o innych sprawach, np. o takiej [z akcentem na pierwszy akapit w poście oznaczonym jako rozwiązanie ].
[edit]
▬▬▬
