Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja gdzie ?


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

Czat na laptopie nie działa, ale na telefonie owszem. Pracownik Orange zmienił bez mojej zgody formę faktury za komórkę o to jest właśnie te 5 PLN. Po czacie dowiedziałem się że moje reklamację odnośnie dwóch połączeń z 520100100 zostały odrzucone. Co ciekawe,AM nagrane dwie z trzech rozmów z doradcami Orange i w czasie ostatniej rozmowy pan zapewniał mnie aby dalej przelewać nominalne kwoty planu czyli 69 PLN. No cóż artykuł 286 paragraf 1 kłania się. Mogę publicznie potwierdzić, że to nie jest uczciwe działanie że strony pracowników Orange. Po grubo ponad dekadzie współpracy nadchodzi koniec. Nie polecam nikomu tej firmy ani usług przez nią świadczonych.


Poziom 19, Pasjonat
  • 124
  • 127
  • 1

Reklamacja gdzie ?

Niestety, wygląda na to że w tej firmie zatrudniają dzieci. Najpierw 5 zł za e-fakturę i 5,- zł za zgody marketingowe, potem dorzucili ni stąd ni z owąd anulowanie tych zniżek jak zapłacisz nieterminowo, a teraz na koniec dowalili do kotła, mam się logować co miesiąc do jakiejś apki jak dzieciak, nawet nie wiem co tak zobaczę a która mnie wcale nie interesuje. Chcę oglądać i płacić i nic więcej.

Szczyt szczytów. Reklamuję usługę TV już blisko 2 miesiące a doradcy ciągle to samo. Nie pamiętam ile razy reklamowałem usługę i zawyżoną fakturę, ciągle przysyłają mi zawyżoną chociaż dawno przyznali mi reklamację. Czy jest jeszcze inny kanał reklamacji, n. p. bezpośredni list do dyrektora lub prezesa ORANGE ?

 

____________

* Wpis poddany edycji - Wiktor


Poziom 37, Guru **
  • 8054
  • 26057
  • 346

Reklamacja gdzie ?

@adzia1 Zniżki są warunkowe- terminowa płatność, zgody, logowanie do apki (które uważam za mało uciążliwe, a przydatne)

Zawsze możesz opisać sprawę w piśmie wysłanym pocztą na adres korespondencyjny w Skierniewicach

Orange Polska S.A. ul Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

Rada: opisz rzeczowo i konkretnie swoje problemy. Bez osobistych "wycieczek", które i tak nic nie wniosą 😉


Poziom 19, Pasjonat
  • 124
  • 127
  • 1

Reklamacja gdzie ?

Jak ktoś się nudzi to może 1000 apek odwiedzać dziennie. Dla mnie jest to uciążliwe, bo mam ważniejsze strawy w ciągu dnia do załatwienia w tym służbowe. Takie zapisy wymagają zaangażowania przy najmniej przez godzinę, a moja godzina to ponad 200,- zł, do tego obciążenie pamięci dla hasła i terminów w wieku 70 lat to już wyczyn. W/g mnie wielu z Was tu na forum traktujecie to zajęcie jako hobby a nie obowiązek, więc nie zrozumiecie że na świecie jest wiele interesujących spraw i wydarzeń niż zajmowanie się cudzymi sprawami na które nie macie wpływu. Na Mój Orange jest pełno błędów, które wprowadzają w błąd klientów, brak dokumentów i umów, jedynie funkcjonują sprawnie reklamy i sprzedaż. Chyba właśnie o to chodzi by namawiać na następne zakupy w sklepie Orange


Poziom 37, Guru **
  • 8054
  • 26057
  • 346

Reklamacja gdzie ?

@adzia1 Nie przeczę, że masz inne ważniejsze sprawy. Za to nie masz zniżek. Ja to rozwiązałem prosto. W smartfonie mam apkę, którą odpalam PIN-em (4 cyfry) i nawet przeglądając telefon na nią wpadam...

4 kliknięcia i przy okazji mam spokój...i zniżki. 

Jedno muszę przyznać, że to faktycznie nasze hobby, bo gdyby nie to zainteresowanie, to nie byłoby komu tu innym pomagać...a to jest dla mnie fajna sprawa, jeśli się na coś ja i moja skromna wiedza mogą przydać


Poziom 25, Specjalista
  • 1042
  • 6295
  • 29

Reklamacja gdzie ?

@agat13 ja poszłam krok dalej. Mam logowanie odciskiem palca. Wtedy cała akcja po parę sekund.. i zgodzę się z. Tobą. Mając aplikacje na smartfonie z którego korzystam codziennie więc dla mnie osobiście to żadna różnica. A i tak zbieram dodatkowe GB z prezentów.