Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Realizajca usug, czy ktoś moze mi pomóć w rozwiązaniu problemu?


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Realizajca usug, czy ktoś moze mi pomóć w rozwiązaniu problemu?

► Temat, ze względu na charakter omawianego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Inna oferta - Moderator Wiktor ◄

 

Witam,

 

Jak to jest możliwe że umowa nie została w całości zrealizowana z powodów technicznych (teraz już to wiem ) nikt nie został o tym poinformowany, przychodzą stare faktury a po kilku miesiącach ponaglenie do zapłaty na część usług?

Dodam jeszcze ze faktury na te usługi nie zostały dostarczone, umowa była na pakiet wiec miała przychodzić jedna faktura.

 

Oto moja historia komunikacji z firmą Orange:
1. Na czacie aby wyjaśnić sytuację byłem przełączamy cztery razy i ostatecznie przekierowany dla salonu Orange.
2. Salon nie był głównym salonem więc nie widziała danych z którymi był problem, po małej wymianie zdań Pani podjęła inicjatywę (bardzo dziękuję) i zgłosiła reklamację.
3. Bez wyjaśnienia reklamacja została odrzucona.
4. Po przebrgnięciu przez "sztuczną inteligencję" która nie umiała rozwiązać sprawy ani poprawnie skierować (skierowała do działu technicznego).
5. Przełączanie pomiędzy trzema konsultantami w końcu ostatni złożył odwołanie do reklamacji.
6. Otrzymałem odpowiedź do reklamacji ze mogę rozwiązać umowę w ciągu 14 dni ale muszę pójść do salonu i teraz pytanie do którego bo pewnie nie do partnerskiego ale po co mi wiedza o państwa strukturze organizacyjnej.
7. 27.12.2018 wizyta w BOK rozmowa z dwoma paniami: konsultantką i kierowniczką zarejestrowanie nowego zgłoszenia reklamacji bo stwierdziły że nie można wystawić rezygnacji.

8. Reklamacja została odrzucona.
9. Co dalej?

Czy Państwo uważają ze to jest OK i powinienem być zadowolony?

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Realizajca usug, czy ktoś moze mi pomóć w rozwiązaniu problemu?

Jeśli reklamacja jest odrzucona, masz w stopce informacje jak się odwołać lub gdzie wystąpić dalej. Reklamacja negatywnie rozpatrzona musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne więc jeśli tego nie zawierała - pisz do UKE.


Jeśli dostałeś zgodę na bezpłatną rezygnację, wyślij ją poczta jeśli masz problem z salonami. Każdy salon może zarejestrować pismo dowolnej treści. Pracownicy salonów i tak nie realizują na miejscu takich dyspozycji.