- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam.posiadam Smart plan lte Wspólny dla 3 numerów. Mam problem, a mianowicie zawsze dostawałem rabat za smart plan lte dodatkowy 80 zł, posiadam w abonamencie 3 numery i dostawałem po 40 zl rabatu na 2 z nich, przy fakturze za maj rabat nie został odliczony, ktoś wie czym to może być spowodowane ? Ten rabat ma jakieś ograniczenie czasowe ? Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@banano0 był błąd dotyczący braku naliczenia rabatów w miesiącu czerwcu. Problem został już usunięty. Powinieneś otrzymać SMS o treści:
„W tym miesiącu otrzymałeś od nas fakturę z nieprawidłowa kwota do zapłaty. Przepraszamy. Nie naliczyliśmy Ci należnego rabatu xx,xx zł. Błędna kwota zostanie skorygowana. Jeśli już opłaciłeś fakturę w całości, nadpłata pomniejszy fakturę lipcową"
Jednak czy ten problem został u Ciebie rozwiązany możesz sprawdzić bezpośrednio na czacie http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat za smart plan lte dodatkowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat za smart plan lte dodatkowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@banano0 był błąd dotyczący braku naliczenia rabatów w miesiącu czerwcu. Problem został już usunięty. Powinieneś otrzymać SMS o treści:
„W tym miesiącu otrzymałeś od nas fakturę z nieprawidłowa kwota do zapłaty. Przepraszamy. Nie naliczyliśmy Ci należnego rabatu xx,xx zł. Błędna kwota zostanie skorygowana. Jeśli już opłaciłeś fakturę w całości, nadpłata pomniejszy fakturę lipcową"
Jednak czy ten problem został u Ciebie rozwiązany możesz sprawdzić bezpośrednio na czacie http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś