Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Przepłaciłam za telefon jako stały Klient

[ Edytowane ]

Posty wydzielone z tematu "adres email do działu reklamacji" - moderator Wojciech.

 

Ja tez będę rezygnować z usług Orange jak można nie uznać reklamacji gdy kupując w salonie wciskał mi ich sprzedawca ze telefon jest o 100 zł droższy niż w ofercie z internetu ze strony Orange!!! Ponieważ stary pobiłam więc wziełam jednak w domu po sprawdzeniu okazało się że oczywiście przepłaciłam bo jako stały klient miałam zniżkę złożyłam reklamację na czacie bo nie ma innej możliwości !!! Teraz e mail z żądaniem potwierdzenia odbioru jest ważnym dokumentem to dlatego Orange nie ma e maila odnośnie reklammacji to jerst chore. Chore jest też to że dostałam odpowiedź że nie uznają reklamacji mimo że w każdym sklepie jest obowiązek sprzedać dla klienta towar po niższej cenie jeśli takowa jest

Obecnie piszę odwołanie oraz pismo do rzecznika praw konsumenta i oczywiście rezygnuję z usług Orange

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22380
  • 11321
  • 1082

Przepłaciłam za telefon jako stały Klient

[ Edytowane ]

Gdzie jest zapis prawny, że jest obowiązek sprzedaży po najniższej cenie?

...
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 28
  • 10
  • 0

Przepłaciłam za telefon jako stały Klient

[ Edytowane ]

Nopisz na bok orange albo poproś na czacie o wyjaśnienie

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 783
  • 1340
  • 153

Przepłaciłam za telefon jako stały Klient

Ceny w poszczególnych kanałach sprzedaży moga się różnić. Zawsze zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej lub poprzez kontakt z doradcą telefonicznym - możliwe jest poproszenie o kontakt w sprawie sprzedaży np. na czacie, wtedy doradca by zadzwonił z ofertą z kanałów zdalnych.

Tym samym, w salonie mogła być inna cena niż przez internet. To do klienta należy decyzja przez jaki kanał będzie chciał zawrzeć umowę.

 

Różne ceny przy zakupach przez internet oraz w punktach stacjonarnym jest standardowym rozwiązaniem z uwagi na wyższe koszty związane z funkcjonowaniem salonu. Ceny, które są podane na stronie internetowej dotyczą wyłącznie zakupu przez ten kanał sprzedaży.

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz