- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepłaciłam za telefon jako stały Klient
Posty wydzielone z tematu "adres email do działu reklamacji" - moderator Wojciech.
Ja tez będę rezygnować z usług Orange jak można nie uznać reklamacji gdy kupując w salonie wciskał mi ich sprzedawca ze telefon jest o 100 zł droższy niż w ofercie z internetu ze strony Orange!!! Ponieważ stary pobiłam więc wziełam jednak w domu po sprawdzeniu okazało się że oczywiście przepłaciłam bo jako stały klient miałam zniżkę złożyłam reklamację na czacie bo nie ma innej możliwości !!! Teraz e mail z żądaniem potwierdzenia odbioru jest ważnym dokumentem to dlatego Orange nie ma e maila odnośnie reklammacji to jerst chore. Chore jest też to że dostałam odpowiedź że nie uznają reklamacji mimo że w każdym sklepie jest obowiązek sprzedać dla klienta towar po niższej cenie jeśli takowa jest
Obecnie piszę odwołanie oraz pismo do rzecznika praw konsumenta i oczywiście rezygnuję z usług Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepłaciłam za telefon jako stały Klient
Gdzie jest zapis prawny, że jest obowiązek sprzedaży po najniższej cenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepłaciłam za telefon jako stały Klient
Nopisz na bok orange albo poproś na czacie o wyjaśnienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepłaciłam za telefon jako stały Klient
Ceny w poszczególnych kanałach sprzedaży moga się różnić. Zawsze zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej lub poprzez kontakt z doradcą telefonicznym - możliwe jest poproszenie o kontakt w sprawie sprzedaży np. na czacie, wtedy doradca by zadzwonił z ofertą z kanałów zdalnych.
Tym samym, w salonie mogła być inna cena niż przez internet. To do klienta należy decyzja przez jaki kanał będzie chciał zawrzeć umowę.
Różne ceny przy zakupach przez internet oraz w punktach stacjonarnym jest standardowym rozwiązaniem z uwagi na wyższe koszty związane z funkcjonowaniem salonu. Ceny, które są podane na stronie internetowej dotyczą wyłącznie zakupu przez ten kanał sprzedaży.