- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
Witam,
Mam pytanie, czy to normalne, że od momentu złożenia zamówienia na nowy abonament (przeniesienie numeru) czekam już 8 dni na rozpatrzenie wnisoku? Cały czas mam informację weryfiakcja ręczna. Brak jakiegokolwiek maila z systemu. Porażka ten Wasz system zamówień. Może ktoś sprawdzić/oddzwonić? Mój numer zam to xxXXxxXXxxX ► nr został ukryty - Moderator Wiktor ◄.
pozdrawiam
Mateusz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
Zadzwoń do sklepu internetowego i dowiedz się o co chodzi.Tu masz numer 510700700.A jeśli chodzi o forum to tutaj nikt tego nie zweryfikuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
Dzwoniłem pod ten numer. Podałem numer zamówienia. Pytam się, czy może zrobić ponaglenie lub skontaktować się z konsultantem, który obsługuje moje zamówienie - usłyszałem, że nie. Facet nie był nawet skłonny mi pomóc. Odesłał mnie do salonu Orange.... porażka!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
Hey, przez konsultanta telefonicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
@saturnv ach Ci niektórzy konsultanci, porazka.....ja bym zadzwonił jeszcze raz tak jak radzą koledzy. Jeśli pamiętasz imię i nazwisko konsultanta zawsze można złożyć na niego pisemną skarkę, tym bardziej że wszystkie rozmowy są nagrywane i za brak kompetentnej odpowiedzi i "zbycie" Twojej osoby powinien zostać jakoś ukarany - np zabrać mu 5% premii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie numeru - oczekiwanie na weryfikację zamówienia ponad tydzień
Pablo po każdej rozmowie są telefony o ocenę konsultanta, wtedy warto ocenić jego profesjonalność - wówczas na pewno ktoś się skontaktuje dlaczego tak nisko ... Ja ostatnio tak miałem za kuriera, który baaardzo się spóżnił.