Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie usług


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Przeniesienie usług

no dobrze ,ale zakładjąc opcje 2 letnią i planowana przeprowadzkę do kogo moge złozyć zapytanie o konkretne warunki zmiany bądz rozwiazania umowy skoro ktoś rozpatruje takie sytuacje w trybie rzeczywistym to chyba mogę dostać interpretrację hipotetyczą na piśmie ,rozumiem że są jakieś wytyczne jakie musi spełnić łącze aby stwierdzić czy są warunki czy nie do przeniesienia ,nie oczekuje ustalenia indywidualnego abonamentu ale prostych parametrów i ciągu decyzyjnego  na wypadek nie spełnienia warunków oferty. do kogo mogę złożyć prośbę o takie pismo nadrzędne bo raczej w byle salonie takiej decyzji nie dostane


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Przeniesienie usług

W przypadku BMT przeniesienia usług dostajesz alternatywna propozycję np. podpisanie nowej umowy na xDSL lub LTE. Stara umowa przestaje obowiązywać z chwilą włączenia nowej usługi. W przypadku braku akceptacji alternatywnej oferty usługa pozostaje na starym adresie lub kara za zerwanie umowu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Przeniesienie usług

Nikt Ci nie da gwarancji że za rok się nie zmieni procedurą. Zgodnie z umową to Ty oświadczasz że masz tytuł prawny do miejsca instalacji. Reszta to dobra wola operatora. Na dziś zewnętrzne przepisy obligują do przeniesienia usług przy możliwościach technicznych. Przy ich braku - usługa zostaje na starym adresie. Planowane zmiany w prawie idą dwutorowo: - jeśli brak możliwości będzie wynikał z np. z decyzji administracyjnej (skrajny przypadek - zburzenie domu pod budowę drogi), to będzie możliwość rezygnacji bez kary (nawet bez starania się o przeniesienie). Przy umowach terminowych najmu - będzie gorzej, tu nawet nie będzie przesłanką do przeniesienia usług bez opłat jak dziś (oczywiście operatorzy mogą swoją dobrą wolą nie pobierać opłat).

Same procedury w Orange się zmieniają np. przy umowie najmu. Kilka lat temu to nie była przesłanką. Tu w wątku ktoś napisał, że jest. Więc widać, że to się zmienia. A na umowie na internet stacjonarny tak jak pisałem wcześniej - cała odpowiedzialność przenoszona jest na klienta.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Przeniesienie usług

jako alternatywe przy przeniesieniu biorę jedynie opcję LTE domowe jednak tu także mam obawy jak to sie będzie spisywac w danych warunkach i tutaj mam pytanie do osób którzy korzystaja z tego poza miastem i mają problem z obciażeniem sieci , jak wygladają reklamacje takich usług (znajomi wiecznie reklamują nawet obniżają faktóry ale z rozwiazaniem umowy są problemy)-chciałbym się na takie ewentualności zabezpieczyć ,to że podpisze cyrograf na 2 lata nie znaczy że dam sobie wcisnąć coś co nie działa, wiem że wiele osób reklamuje ale czy komuś udało się rozwiazać umowe z przyczyn techniczny bo  internet mobilny potencjalnie jest wszędzie więc nie ma czegoś takiego jak BMT. To czego nie rozumiem że w każdym salonie bardzo miło informują o przeniesieniu i możliwości rozwiązania umowy, jednak jak pytam o konkrety  to jest problem-dlatego wybaczcie że tak się rozpisuje tutaj    


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Przeniesienie usług

W regulaminie usług mobilnych nie jest gwarantowany zasięg/konkretne parametry sieci w konkretnym miejscu. Jest wpisana zasada tzw" jednego nadajnika" czyli jeśli w Polsce działa co najmniej jeden nadajnik poprawnie o określonych parametrach - usługa wykonywana jest prawidłowo. Podobnie działa to jak w każdej innej sieci. Reszta to już kwestia uznaniowa czy procedury Orange (które lubią się zmieniać). Jeśli oferta z lojalką Ci nie odpowiada, zostaje oferta prepaid lub nju internetowy.

Ale jest światełko na horyzoncie: do czerwca UKE ma zamiar wybrać metodologię badań usług mobilnych. Wtedy jeśli w konkretnym miejscu nie będzie określonych parametrów (one na pewno nie będą stałe w całym kraju), będzie przysługiwała Ci bonifikata jako pewien % opłaty miesięcznej za usługę - ale to jeszcze trochę.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 2
  • 0

Przeniesienie usług

Witam.
Pozwolę sobie podpiąć się do tematu, ponieważ w gruncie rzeczy dotyczy tego samego.

Również chciałbym przenieść wszystkie usługi orange na nowy adres.
2 dni temu udałem się do salonu - stwierdzono, że OK i do 10.04.2018 ktoś się do mnie odezwie w tej sprawie. Tego samego dnia wieczorem był kontakt z potwierdzeniem danych i że ok.


Wczoraj natomiast otrzymałem maila z informacją odnośnie zgłoszenia numer: 860558608000
stanowiącą:
w nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego przeniesienia usługi na adres "MÓJ ADRES"
informujemy, że w wybranej lokalizacji nie ma możliwości technicznych przyłączenia tej usługi z zachowaniem
dotychczasowych parametrów. Proponujemy następujące rozwiązania:
- skorzystanie z oferty alternatywnej, dostępnej w nowej lokalizacji. W takiej sytuacji umowa na usługę
w dotychczasowej lokalizacji zostanie rozwiązana za porozumieniem stron;
- przekazanie usług na inną osobę. Wówczas będziemy kontynuować świadczenie usługi w dotychczasowej
lokalizacji wskazanej osobie (rozwiązanie niedostępne w ofercie Love).
Zapraszamy do najbliższego Salonu Sprzedaży Orange lub prosimy o sms pod nr 6500 o treści „ZMIANA”.
Konsultant szczegółowo przedstawi naszą propozycję. Do czasu wyboru jednego z proponowanych rozwiązań
będziemy wciąż świadczyli usługę na obecnych warunkach.



Na podstawie mapki orange już dawno wiedziałem, że niestety prędkość spadnie z neostrady do 80mbit (rzeczywiste 34mbit) na prędkość neostrady do 10mbit - trudno.
Tym niemniej wysłałem SMSa o podanej treści na ten numer.. otrzymałem odpowiedź, że ktoś się skontaktuje... i się nie skontaktował. Nie chcę znowu iść do salonu tylko po to, żeby powiedzieć to samo co ostatnio - jestem świadom tego, że prędkość będzie mniejsza, ale NADAL proszę o to, żeby wysłać kogoś na podany w zgłoszeniu adres... W tej chwili ja płacę za internet, a z niego nie korzystam.. Osoba, która teraz wprowadza się na poprzedni adres również nie może nic załatwić ponieważ nadal jest tam świadczona usługa, a otrzymałem maila, że będzie świadczona niezmiennie dopóki nie wydam dyspozycji (którą już wydałem przy okazji ówczesnego pobytu w salonie)

Czy mógłbym prosić o zerknięcie co się tam w końcu dzieje i jakąś informację? Ewentualnie przyspieszenie kontaktu - żebym mógł kolejny raz potwierdzić, że na nowym adresie chcę nadal mieć neostradę, ale z niższą prędkością ?