Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Przeniesienie numeru

Witam. Rozważam przeniesienie z Orange do innej sieci z powodu problemów z zasięgiem i mam pewne zapytanie. Umowa kończy mi się  7 dnia, natomiast cykl bilingowy mam 25 dnia, czy przeniesienie będzie musiało czekać do nowego billingu który dostanę po zakończeniu umowy, czy może okres rozliczeniowy zostanie skrócony i otrzymam go w dniu zakończenia umowy jeśli złożę wniosek o przeniesienie bądź o zmianę z abonamentu na kartę?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 30747
  • 25071
  • 1312

Przeniesienie numeru

Z uwagi na to że decyduje data wpływu do Orange wniosku o przeniesienie to jest bez szans na 7 grudnia bo dziś jest ostatni dzień by wyrobić się z terminami a wnioski obsługiwane są do godz 19:00. Możesz albo poczekać miesiąc dłużej w Orange i zlecić przeniesienie na 25.12 - zaznacz tryb koniec umowy. Inne opcje generują opłaty.

Migracja na kartę też wykonywana jest z końcem okresu rozliczeniowego po dacie końca umowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 40, Guru *****
  • 30747
  • 25071
  • 1312

Przeniesienie numeru

To zależy w jakim trybie przeniesiesz numer. Są trzy tryby:
1) na dany dzień
2) na koniec umowy
3) z okres wypowiedzenia.

Podaj konkretne dni to będzie można to rozpisać.

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Przeniesienie numeru

Zakończenie umowy jest 7 grudnia, okres bilingowy 25 listopada i grudnia


Poziom 40, Guru *****
  • 30747
  • 25071
  • 1312

Przeniesienie numeru

Z uwagi na to że decyduje data wpływu do Orange wniosku o przeniesienie to jest bez szans na 7 grudnia bo dziś jest ostatni dzień by wyrobić się z terminami a wnioski obsługiwane są do godz 19:00. Możesz albo poczekać miesiąc dłużej w Orange i zlecić przeniesienie na 25.12 - zaznacz tryb koniec umowy. Inne opcje generują opłaty.

Migracja na kartę też wykonywana jest z końcem okresu rozliczeniowego po dacie końca umowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 37, Guru **
  • 10830
  • 18986
  • 398

Przeniesienie numeru

Na swoim przypadku powiem. 

Zakończenie umowy miałem 11-go, okres 19. Wniosek o wypowiedzenie złożyłem na zakończenie umowy, nie mniej niż 30 dni przed zakończeniem. Po zakończeniu umowy, faktura była naliczona za cały okres, po 19-tym została pomniejszona o proporcjonalne 8 dni. Żeby otrzymać zwrot, nadpłaty po zakończeniu umowy, skontaktowałem się z BOK i po zgłoszeniu nadpłatę przelali mi na konto.


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Przeniesienie numeru

Ok, dzięki wielkie za informacje.

Pozdrawiam.