- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
dzisiaj w salonie podpisywałem umowę. Niepokoi mnie sposób załatwienie przeniesienia, otóż mam złożyć wypowiedzenie do obecnego operatora (Multimedia Polska) a ponieważ poprzednio numer był własnością TPSA numer wróci z powrotem do właściciela czyli Orange. Po czym 2 tygodnie po wyłączeniu numeru mam się udać do salonu w celu odzyskania starego numeru. Pan, z którym podpisywałem umowę wspomniał również że mam nie słuchać tego co powiedzą mi w Multimediach. Udałem się więc do mojego poprzedniego operatora w celu zakończenia współpracy, a tam dowiedziałem się że jeśli zerwę umowę na 99 procent przepadnie mi stary numer oraz jak to pani wspomniała ma znajomego, który pracował w orange i to potwierdza. I teraz pytanie co ja mam zrobić w tej sytuacji?
Pozdrawiam
Damian
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To zależy czy rzeczywiście TPSA jest tzw. operatorem macierzystym numeru. Nawet jeśli numer był z Wami kiedyś od wielu lat, mogłyby być inne "Zakłady Telekomunikacji" (np. Telefony Podlaskie) więc nie ma gwarancji na 100%, że numer wróci do Orange (następcy TPSA). Tu też nie ma pewności, że numer wróci do Ciebie a ew. w międzyczasie automat nie przydzieli numer innemu klientowi.
Pracownik salonu Orange powinien rozpocząć proces FNP (Fix Number Portability). Może trochę dłużej to trwa (raczej nie dwa tygodnie), ale masz gwarancję pewności "zachowania numeru". Jeśli pracownik salonu tego nie wie jak dokonać, powinien skontaktować się z działem wsparcia sprzedawców.
Jeśli salon w którym byłeś do salon agencyjny w jakimś sklepie jak Komputronik, MediaMarkt, takie zlecenie może nie być możliwe tym miejscu. W salonach własnych czy partnerskich nie powinno być problemu.
Uwaga: jeśli docelowy numer ma być w Funpacku lub w pakiecie Orange Love, może być konieczność (niekiedy) podpisania umowy na ten numer w dostępnie analogowym bez instalacji, po czym numer na poziomie centrali migrowany jest do pakietu.
PS. Mam nadzieję, że chodzi o numer stacjonarny zaczynający się od kierunkowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To zależy czy rzeczywiście TPSA jest tzw. operatorem macierzystym numeru. Nawet jeśli numer był z Wami kiedyś od wielu lat, mogłyby być inne "Zakłady Telekomunikacji" (np. Telefony Podlaskie) więc nie ma gwarancji na 100%, że numer wróci do Orange (następcy TPSA). Tu też nie ma pewności, że numer wróci do Ciebie a ew. w międzyczasie automat nie przydzieli numer innemu klientowi.
Pracownik salonu Orange powinien rozpocząć proces FNP (Fix Number Portability). Może trochę dłużej to trwa (raczej nie dwa tygodnie), ale masz gwarancję pewności "zachowania numeru". Jeśli pracownik salonu tego nie wie jak dokonać, powinien skontaktować się z działem wsparcia sprzedawców.
Jeśli salon w którym byłeś do salon agencyjny w jakimś sklepie jak Komputronik, MediaMarkt, takie zlecenie może nie być możliwe tym miejscu. W salonach własnych czy partnerskich nie powinno być problemu.
Uwaga: jeśli docelowy numer ma być w Funpacku lub w pakiecie Orange Love, może być konieczność (niekiedy) podpisania umowy na ten numer w dostępnie analogowym bez instalacji, po czym numer na poziomie centrali migrowany jest do pakietu.
PS. Mam nadzieję, że chodzi o numer stacjonarny zaczynający się od kierunkowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Dziękuję za odpowiedź, tak zdecydowanie numer był w TPSA to były czasy gdy nic innego nie było dostępnego, poza tym pracownik salonu sprawdzał w bazie, dziękuję jutro jednak podejdę do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Damian_ Po powyższym wnioskuję, że odpowiedź @Piotrekk85 była pomocna, dlatego oznaczam ją. To pomoże innym szybciej na nią trafić.