Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przeniesienie numeru

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Witam. 

 

W dniu dzisiejszym numer mojej żony został przeniesiony do Orange, kartę SIM z numerem tymczasowym włożyłem do telefonu już przed północą i czekałem... 

 

Numer tymczasowy został już wcześniej podpięty do mojego konta Orange więc myślałem, że pójdzie gładko.

Po północy okazalo się, że nie mogę dodzwonić się na stary numer żony, który zastąpił numer tymczasowy.

 

Z telefonu żony mogę pisać i dzwonić do siebie, ale w drugą stronę już nie dlatego proszę o podpowiedź co może być przyczyną. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5916
  • 196

Przeniesienie numeru

Wyłącz i włącz telefon, przy przeniesieniu tak bywa. Powinno lada chwila być ok.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5916
  • 196

Przeniesienie numeru

Wyłącz i włącz telefon, przy przeniesieniu tak bywa. Powinno lada chwila być ok.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przeniesienie numeru

Witam.

 

Robiłem restart kilka razy alenie pomagało.

W końcu po napisaniu poprzedniego posta okazało się, że jednak już system przemielił nowy numer i wszystko działa.

 

Jednakże dziękuję za podpowiedź. 😉


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Przeniesienie numeru

Dostalem nr z usluga tv i internetem , przed podpisaniem umowy wkrecili mnie ,że na ten nr będe mogł przenies moj dotychczasowy ,ale wyszło ,ze musze placic abonament i to tylko na nr ktory oni mi przyznali 

taka odp dostalem 

 otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące przeniesienia do naszej sieci numeru 79695.... Sprawdziłem, zgodnie z umową w promocji Orange Love Internet/TV/Telefon domowy/Telefon komórkowy uruchomiliśmy numer 5119...... Jednocześnie została ona zawarta bez zamiaru przeniesienia numeru komórkowego z innej sieci. W związku z tym nie możemy uznać Pana reklamacji. Przykro mi, że doszło do takiej sytuacji. Rozwiązanie, jakie mogę zaproponować, to zawarcie umowy z przeniesieniem numeru 7969xxxxx w jednej z dostępnych w sprzedaży ofert dla numerów komórkowych. W razie podjęcia takiej decyzji zapraszam do naszego Salonu, do kontaktu z naszą infolinią sprzedażową (801234567; pon.-nd., 8:00-21:00) lub do naszego sklepu