03-09-2017
07:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-09-2017
07:27
Przenoszę numer z Orange ( abonament ) do Play. Przeniesienie nastąpi 23 października 2017 r. I tu moje pytanie czy konto w Orange w tym dniu zostanie dezaktywowane? Chodzi mi o to że pobieram faktury ze strony Orange i jeśli nie będę się mogła zalogować na Orange to jak pobiorę fakturę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
03-09-2017
08:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-09-2017
08:23
Tak, konto będzie skasowane w dniu przeniesienia.
Jeśli na koncie abonenckim nie masz innych usług w Orange, po e-fakturę trzeba się skontaktować z BOK http://orange.pl/kontakt (ew. możesz ustawić sobie e-fakturę na maila, wtedy na maila dostaniesz załącznik pdf).
Jeśli na koncie abonenckim nie masz innych usług w Orange, po e-fakturę trzeba się skontaktować z BOK http://orange.pl/kontakt (ew. możesz ustawić sobie e-fakturę na maila, wtedy na maila dostaniesz załącznik pdf).
1 ODPOWIEDŹ 1
03-09-2017
08:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-09-2017
08:23
Tak, konto będzie skasowane w dniu przeniesienia.
Jeśli na koncie abonenckim nie masz innych usług w Orange, po e-fakturę trzeba się skontaktować z BOK http://orange.pl/kontakt (ew. możesz ustawić sobie e-fakturę na maila, wtedy na maila dostaniesz załącznik pdf).
Jeśli na koncie abonenckim nie masz innych usług w Orange, po e-fakturę trzeba się skontaktować z BOK http://orange.pl/kontakt (ew. możesz ustawić sobie e-fakturę na maila, wtedy na maila dostaniesz załącznik pdf).