Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

Witam

 

Jak wygląda i czy ogóle da się zrobić tak aby po okresie na który jest abonament przenieść numer do oferty na kartę. Chwieli byśmy zachować jeszcze przez jakiś czas numer po śmierci babci, najlepiej bylo by go zarejestrować też na kogoś z rodziny.

 

 

Z góry dzięki za propozycje rozwiązania problemu.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

Niestety raczej nie wchodzi to w grę. Można jedynie dokonać cesji, ale wtedy numer zostaje w abonamencie.
Migrację na ofertę na kartę można dokonać po zakończonej umowie lojalnościowej wg umowy poprzedniego abonenta.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

Niestety raczej nie wchodzi to w grę. Można jedynie dokonać cesji, ale wtedy numer zostaje w abonamencie.
Migrację na ofertę na kartę można dokonać po zakończonej umowie lojalnościowej wg umowy poprzedniego abonenta.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

Czyli można by było teraz złożyć dyspozycję przeniesienia numeru po wygaśnięciu umowy  na ofertę na kartę?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

To zależy jaka jest sytuacja.

Najpierw należy dokonać cesji. Bo za osobę, która nie żyje, nie można dokonywać zleceń.
Potem na 30 dni przed końcem umowy można w salonie Orange zlecić migrację na ofertę na kartę.
Jeśli jest więcej niż 30 dni, to trzeba odczekać.

Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8151
  • 81

Przeniesienie numer do oferty na kartę po śmierci abonenta

Cześć @EdinEmotikon: Szczęśliwy
Czy zawarte powyżej odpowiedzi Piotrka okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia najbardziej szczegółowej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam,
Rafał