- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekroczono limit kredytowy
Witam! Od jakiś 2/3miesięcy korzystam z abonamentu w Oragne. Umowa była na 50 zł miesięcznie. W pierwszym miesiący zapłaciłam 115,16zł ( za odblokowanie usług itd), w drugim miesiącu 79,86zł. Płatność mam do 21 dnia każdego miesiąca. 14 listopada dostałam wiadomość że wykorzystałam 30% środków z promocyjnego pakietu danych. I od tego momentu internet zaczął działać bardzo wolno. W dniu dzisiejszym (02.12) otrzyamłam wiadomość, że przekroczyłam limit kredytowy i usługi zostały zablokowane do czau zaksięgowania na koncie 600zł kaucji. Nie zostało mi wytłumaczone za co mam zapłacić. Co robić? Nie przypominam sobie abym miała jakiś limit kredytowy. Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekroczono limit kredytowy
@darrocz nie mamy tutaj wglądu w Twoje dane , w system Orange i ciężko nam będzie wytłumaczyć co się stało. Może to tylko jakiś błąd w systemie. Najlepiej skontaktuj się z BOK - możesz bezpłatnie skontaktować się z BOK przez aplikację Mój Orange (zaloguj się pełnymi danymi). Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekroczono limit kredytowy
@darrocz, jeśli to Twój pierwszy numer w Orange ever, to rzeczywiście przez pierwsze miesiące sprawdzane jest Twoje bieżące zużycie, aby zapobiec nadużyciom. Prawdopodobnie ilość wykonanych płatnych połączeń przekracza dostępny limit kredytowy, który, jeśli dobrze pamiętam, jest określony w umowie. Z czasem, po kilku opłaconych fakturach - wzrośnie i nie będzie robić podobnych problemów.
To, co teraz warto zrobić - zaloguj się do Mój Orange - przez aplikację mobilną lub na stronie www.orange.pl/mojorange i sprawdź jakie połączenia (rozmowy, z internetem, SMS) zostały naliczone na Twoim koncie. To już da Ci pogląd na sytuację i będziesz mogła zobaczyć co zostało policzone jako płatne. Niewykluczone, że jakaś usługa, która miała gwarantować np. darmowy internet nie została włączona.
Potem skontaktuj się z naszymi doradcami, bezpłatnie możesz to zrobić przez aplikację Mój Orange, jak wspomniał Pablo. Nasz doradca sprawdzi co się stało na Twoim koncie i jeśli coś zostało niesłusznie naliczone to będzie mógł podjąć działania zmierzające do zdjęcia blokady.
Przykro mi, że to ograniczenie dotknęło Cię już na samym początku 😞 Mam nadzieję, że z pomocą doradcy uda się szybko rozwiązać problem i to będzie pierwszy i ostatni problem podczas korzystania z sieci.