29-01-2018
13:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
13:08
Witam , tydzień temu telefonicznie przedłużyłam umowę wraz z telefonem. Okazało się że mam blokadę na usługi przez niezapłacony rachunek. Rachunek został opłacony i dzisiaj (29.01.2028) usługi zostały odblokowane. Moje pytanie dotyczy umowy i telefonu,kiedy będę mogła spodziewać się kuriera ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-01-2018
13:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
13:17
Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone
4 ODPOW. 4
29-01-2018
13:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
13:17
Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone
29-01-2018
13:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
13:36
Przedłużenie umowy
No właśnie mogło. Może mimo wszystko najpierw BOK albo sklep?
29-01-2018
14:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
14:14
Przedłużenie umowy
Byłam w salonie w piątek i powiedziała mi Pani że została zawieszona. Więc dzisiaj jeszcze się tam przejadę 🙂 dzięki za pomoc !
29-01-2018
14:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-01-2018
14:17
Przedłużenie umowy
Czasem trzeba poczekać kilka dni na uaktualnienie danych w systemie Orange.