Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 2
  • 0

Przedłużenie umowy

Witam , tydzień temu telefonicznie przedłużyłam umowę wraz z telefonem. Okazało się że mam blokadę na usługi przez niezapłacony rachunek. Rachunek został opłacony i dzisiaj (29.01.2028) usługi zostały odblokowane. Moje pytanie dotyczy umowy i telefonu,kiedy będę mogła spodziewać się kuriera ?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 1521
  • 2217
  • 136

Przedłużenie umowy

Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 31, Ekspert
  • 1521
  • 2217
  • 136

Przedłużenie umowy

Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 106
  • 2

Przedłużenie umowy

No właśnie mogło. Może mimo wszystko najpierw BOK albo sklep?

Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 2
  • 0

Przedłużenie umowy

Byłam w salonie w piątek i powiedziała mi Pani że została zawieszona. Więc dzisiaj jeszcze się tam przejadę 🙂 dzięki za pomoc !

Poziom 40, Guru *****
  • 30995
  • 26041
  • 1317

Przedłużenie umowy

Czasem trzeba poczekać kilka dni na uaktualnienie danych w systemie Orange.