Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Przedłużenie umowy

Witam , tydzień temu telefonicznie przedłużyłam umowę wraz z telefonem. Okazało się że mam blokadę na usługi przez niezapłacony rachunek. Rachunek został opłacony i dzisiaj (29.01.2028) usługi zostały odblokowane. Moje pytanie dotyczy umowy i telefonu,kiedy będę mogła spodziewać się kuriera ?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5919
  • 196

Przedłużenie umowy

Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5919
  • 196

Przedłużenie umowy

Proponuję złożyć [onownie zamówienie ponieważ poprzednie mogło być odrzucone


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 108
  • 2

Przedłużenie umowy

No właśnie mogło. Może mimo wszystko najpierw BOK albo sklep?

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Przedłużenie umowy

Byłam w salonie w piątek i powiedziała mi Pani że została zawieszona. Więc dzisiaj jeszcze się tam przejadę 🙂 dzięki za pomoc !

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Przedłużenie umowy

Czasem trzeba poczekać kilka dni na uaktualnienie danych w systemie Orange.