Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy

Jakiś miesiąc temu przedłużyłam umowę na abonament. Wybór telefonu jak i nowego abonamentu odbył się przez internet. Czy możliwe jest żeby zamówienie samoistnie się zmieniło? Jakaś awaria systemu? Okazało się że abonament jest dużo niższy od tego wybieranego.
1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 40, Guru *****
  • 31294
  • 28658
  • 1329

Przedłużenie umowy

Niestety na forum nikt tu nie sprawdzić.

Podejrzewam, że wybierałaś ofertę z telefonem (urządzeniem) na raty, a często pierwsza faktura po przedłużeniu nie zawiera raty. Będzie dopiero od drugiej faktury.

 

Dla pewności sugeruję kontakt z BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.