29-12-2016
02:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2016
02:09
Przedłużenie umowy
Jakiś miesiąc temu przedłużyłam umowę na abonament. Wybór telefonu jak i nowego abonamentu odbył się przez internet. Czy możliwe jest żeby zamówienie samoistnie się zmieniło? Jakaś awaria systemu? Okazało się że abonament jest dużo niższy od tego wybieranego.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
29-12-2016
09:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2016
09:14
Przedłużenie umowy
Niestety na forum nikt tu nie sprawdzić.
Podejrzewam, że wybierałaś ofertę z telefonem (urządzeniem) na raty, a często pierwsza faktura po przedłużeniu nie zawiera raty. Będzie dopiero od drugiej faktury.
Dla pewności sugeruję kontakt z BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.