Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy

Dzień dobry,mam pytanie i zarazem prośbę o pomoc.Parę tygodni temu przedłużyliśmy umowę w punkcie Orange.W przedłużeniu umowy zawarte były abonamenty na tel,internet(neostrada) oraz internet mobilny.

Od samego początku założenie było takie,aby rachunek za usługi był jak najmniejszy,niestety finalnie skończyło się inaczej.Pani konsultantka miała jasno przedstawione oczekiwania wobec waszych usług,niestety wprowadziła niezły bałagan w usługach,rozdzielając je z pakietu,dodała pakiet telewizji,o którym w ogóle nie było mowy.Krótko mówiąc umowa którą przygotowała,została źle sformułowana.Po otrzymaniu faktury,koszta w porównaniu do poprzednich znacznie się podniosły.Wiem,że umowa została już podpisana ale moje finanse nie pozwalają mi płacić takich rachunków,przez błąd konsultantki czy zwykłą pomyłkę.Przedstawiłem swoje oczekiwania,dostałem coś innego...

Czy jako kilkuletni klient mogę liczyć na jakąś pomoc z Waszej strony,zmianę tej umowy lub cokolwiek innego?

2 ODPOW. 2

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Przedłużenie umowy

Skontaktuj się z BOK -  możesz to zrobić poprzez czat ( w salonie Orange zostałeś wprowadzony  w błąd przez pracownika )

Czat czynny od 7:00. Myślę, że dobrzy ludzie po drugiej stronie pomogą Ci w problemie.

 

https://www.orange.pl/view/kontakt

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przedłużenie umowy

Pierwsza faktura po dużych zmianach może być wieksza, za okres dłuższy niż jeden miesiąc. Sprawdź dokładnie co się nie zgadza a nie tylko kwotę do zapłaty.