Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria

Witam,
Jestem klientem od 10 lat.
W sklepie internetowym Orange, przedłużyłem umowę numeru abonenckiego XXXXXXXX, było to dnia 23.11.2016.
Przy przedłużaniu umowy, przy wyborze urządzenia kierowałem się właśnie ceną, gratisami czy akcesoriami.
Wybór padł na "Huawei P9 DS (Srebrny) + Zestaw akcesoriów do Huawei (Czarny)". Po tym wyborze i zakończeniu całej operacji na witrynie
orange otrzymałem na maila numer zamówienia: XXXXXXXX.
Dnia 2016-11-25 otrzymałem smsa że moja paczka jest do odbioru w salonie Toruń, Grudziądzka 162, tego samego dnia zgłosiłem się do salonu.
Przy odbiorze paczki otrzymałem tylko pudełko z telefonem.
Od razu zadałem pytanie panu obsługującemu, że zamawiałem telefon z akcesoriami.
Zostałem poinformowany, że akcesoria dotrą do mnie osobno w niedługim czasie, drugą paczką na adres domowy.
Więc przyjąłem do wiadomości i podpisałem umowę.
Minęły 2 tygodnie i nie otrzymałem żadnej paczki.
Zadzwoniłem więc pod numer 510 700 700, było to 30.11.2016 godz. 19:47 i przedstawiłem sytuację, pani konsultantka powiedziała że mam czekać do 30 dni,
tyle Orange ma czasu na dostarczenie paczki. Przyjąłem do wiadomości i nadal czekałem na paczkę aż do dnia dzisiejszego.
Minęło już ponad 30 dni, zamówienie było 23.11.2016 a dzisiaj jest 30.12.2016.
Zadzwoniłem na infolinię, tam powiedziano mi że oni nic nie widzą w systemie i mam zadzwonić do sklepu internetowego na 510 700 700.
Zadzwoniłem pod wskazany numer godz 15:04, znowu rozjaśniłem sytuację i pan przekazał mi że paczka z akcesoriami powinna dotrzeć do mnie razem z telefonem!!!
Więc już nie wiem, czy z klienta się robi barana który de facto jest klientem od 10 lat, muszę tak napisać, jedna firma a każdy pracownik podaje inną informację.
Przy odbieraniu telefonu w salonie i podpsywaniu umowy gdybym jasno otrzymał informację że nie ma dla mnie akcesoriów to nie podpisałbym umowy.
Proszę sprawdzić moje rozmowy.
Proszę o dostarczenie akcesoriów.
Z poważaniem Paweł Krajewski
4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria

Kiedyś nie było można zamówić akcesoriów z przedłużeniem umowy i odbiorem w salonie. Powinno iść wszystko kurierem.

Być może przesyłka oczekuję na realizację.

 

Niestety na infolinii bezpośrednio ciężko uzyskać informacje. Sugerowałbym poprzez Mój Orange (zakładka Obsługa/zgłoś sprawę) złożenie reklamacji - wtedy osoba realizująca sprawę dokładniej sprawdzi co poszło nie tak.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria

Przy składaniu zamówienia i zaznaczeniu opcji odbiór w salonie była tylko informacja że przy takim odbiorze nie będę mógł zwrócić telefonu, tzn zrezygnować z umowy gdyż  to nie jest już sprzedaż na odległość.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria

Załóż zgłoszenie przez Mój Orange. Niestety na forum nikt Ci nie pomoże z uwagi na ochronę danych osobowych.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy plus Huawei P9 plus akcesoria

Jasne, tylko w zgłoszeniu na stronie Mój Orange jest miejsca na połowę mojego pierwszego posta. A w moim przypadku całość jest potrzebna, gdyż zostałem przez dwóch pracowników Orange wprowadzony w błąd. Pierwszy raz przy odbiorze telefonu, drugi raz po tygodniu dzwoniąc do BOK.

 

No nic, reklamacja zgłoszona, czekam na informację.

Podzielę się rozstrzygnięciem.