- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich.
Skorzystałem z możliwości przedłużenia umowy przechodząc z smart plan lte oraz free net na orange love. Niestety zmiana planu taryfowego skutkowała utratą numeru w usłudze orange extra numer. Zapewniano mnie że w ramach posiadanych usług nie nastąpią żadne zmiany. Przeczytałem regulamin mojej oferty oraz regulamin usługi orange extra numer i przyznam że nie widzę zastrzeżenia do tej usługi w moim planie taryfowym. Zgłosiłem sprawę do bok, jednak od zeszłego tygodnia nikt się jeszcze ją nie zajął. Obawiam się, że mój numer jednak przepadnie, a podałem go w wielu miejscach. Miał ktoś podobny problem?
Obecnie nie mogę usługi odnowić oraz zarządzać nią. Po wysłaniu komendy otrzymuję informację że owa nie występuję w moim planie taryfowym i aby z niej skorzystać powinienem zmienić plan taryfowy na inny.
Proszę o pomoc.
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1956107/4006107518.pdf
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymałem odpowiedź na reklamację. Numer wraz z zawartymi na nim środkami przepadł. Obecnie nie ma możliwości włączenia usługi ekstra numer w orange love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy, orange love oraz ekstra numer
Z uwagi że to dosyć nowa oferta to jeszcze na forum nikt nie pisał w tej sprawie. Sugerowałbym poczekać na kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymałem odpowiedź na reklamację. Numer wraz z zawartymi na nim środkami przepadł. Obecnie nie ma możliwości włączenia usługi ekstra numer w orange love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy, orange love oraz ekstra numer
Mam dokładnie to samo. Każdy kontakt z BOK tylko potwierdza, że usługa nie jest dostępna i nikt nie wie czy i kiedy będzie. Totalna klapa.