- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Chcę przedłużyć umowę na Neostradę niestety 10mb/s to maximum co mogę otrzymać w mojej miejscowości a światłowód raczej prędko się nie pojawi u mnie.
Mam problem z przedłużeniem umowy przez Internet, system przy dodawaniu przedłużenia do koszyka nie widzi, że posiadam już usługi w Orange tj. Neostradę a telefon stacjonarny u innego operatora kablowego wszystko idzie tym samym łączem. Po dodaniu oferty do koszyka naliczana jest opłata utrzymania łącza co nie powinno mieć miejsca. Jak można to zmienić?
____________
* W temacie doprecyzowano kategorię i etykiety - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@janek24760 Ogólnie poleciłbym wyczyszczenie koszyka, wylogowanie z konta. Następnie usunięcie cookies i ponowne logowanie. Sprawdź co wtedy się dzieje jak dodajesz ofertę do koszyka i na koniec może obecny operator przeniósł Cię na swoje łącze i opłata wyświetla się poprawnie. Skontaktuj się z nami sprawdzimy, zobaczymy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie Neostrady przez Internet, dodatkowe opłaty błędnie naliczane.
@janek24760 proponuję taką umowę przedłużyć przez infolinię. Przez www pewnie nie ptzedłużydz bez opłaty za utrzymanie. Była próba z zaznaczeniem posiadania telefonu stacjonarnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie Neostrady przez Internet, dodatkowe opłaty błędnie naliczane.
No właśnie nie, żadnej takiej opcji nie ma, nie da się też usunąć Liveboxa, jest on mi zbędny bo mam swój router. Pojawia się też opłata aktywacyjna ale ona się rabatuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie Neostrady przez Internet, dodatkowe opłaty błędnie naliczane.
Livebox jest gratisowy, choć tylko na użyczenie. Schowasz do szafy i będzie leżał. Jeść wołał nie będzie. Jak cos się chrzanić z netem będzie, to zawsze go możesz podłączyć i udowodnić, że problem nie leży po twojej stronie.
Ja jak kupię router dla siebie, to właśnie tak zrobię. Stary miał tylko ADSL+, a od kilku dni mam VDSL.
I faktycznie. Dzwoń na infolinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie Neostrady przez Internet, dodatkowe opłaty błędnie naliczane.
Rozumiem, dzięki, chyba zadzwonię ale w celu wypowiedzenia umowy a nie przedłużenia 😉 Wypatrzyłem fajną ofertę "radiówki". Po 15 latach czas będzie się pożegnać z Neostradą przynajmniej do czasu pojawienia się światłowodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie Neostrady przez Internet, dodatkowe opłaty błędnie naliczane.
Kiedyś była opcja ze po zalogowaniu się z miejsca widział ozę jesteś klientem a jak nie to była opcja zaznaczenia że posiadasz tel . Było też bardzo wyraźnie do odznaczenia urządzenie. Ja też brałem bez urządzenia bo to tylko do kosza się nadawało a jeszcze sobie kasę za ten złom liczyli. Miało korsze parametry połączenia ja testowałem od znajomego niż mój prywatny sprzęt. Może przeoczyłeś opcje i dlatego tak policzyło albo zaczyna się na siłę wciskanie towaru- choc w to wątpię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@janek24760 Ogólnie poleciłbym wyczyszczenie koszyka, wylogowanie z konta. Następnie usunięcie cookies i ponowne logowanie. Sprawdź co wtedy się dzieje jak dodajesz ofertę do koszyka i na koniec może obecny operator przeniósł Cię na swoje łącze i opłata wyświetla się poprawnie. Skontaktuj się z nami sprawdzimy, zobaczymy.