- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,umowa nowa zawarta w marcu na 500gb domowego i 300gb mobilnego.Chcialem przejść na bezlimitu domowego więc zakończyłem trwająca umowę w przeciągu 14 dni .Zadzwonilem potem pare dni do przodu i podpisalem nowa umowe na bezlimit i 300gb mobilnego(mialo to dzialac od 6 kwietnia)
Dzisiaj minął miesiac i na koncie rzeczywiście mobilny ma 300gb ale na domowy pojawiło się 250gb limitu... na infolini nikt nic nie wie,reklamacja złożona ale nawet do 7 dni muszę czekać xD
Przez 1 dzien wykorzystałem już połowe transferu i liczyłem że będę w spokoju mógł pobierać rzeczy.Gdzie jeszcze to mogę zgłosić? Jest to ewidentnie wina orange.
___________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@michios111 zostaje tylko infolinia, czat Orange. Ponowne zgłoszenie tylko wydłuży czas rozpatrywania reklamacji.
Coś źle zadziałało w umowie. Druga sprawa, to zbyt krótki czas między rozwiązaniem jednej umowy, a rozpoczęciem drugiej i nastąpił błąd.
Sprawdź dokładnie w nowej umowie, jakie masz wpisane limity internetu, czy umowa jest zawarta zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Możesz jeszcze napisać na czacie, zadzwonić na infolinię w sprawie statusu reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@michios111 zostaje tylko infolinia, czat Orange. Ponowne zgłoszenie tylko wydłuży czas rozpatrywania reklamacji.
Coś źle zadziałało w umowie. Druga sprawa, to zbyt krótki czas między rozwiązaniem jednej umowy, a rozpoczęciem drugiej i nastąpił błąd.
Sprawdź dokładnie w nowej umowie, jakie masz wpisane limity internetu, czy umowa jest zawarta zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Możesz jeszcze napisać na czacie, zadzwonić na infolinię w sprawie statusu reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
Orange twierdzi ze rzeczywiście powinno być bez limitu i tyle. Nie chce mi sie już 5 raz dzwonić do nich i usłyszeć to samo... Można to do uokik zglosic ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
Ale co masz napisane w umowie, bo od tego trzeba zacząć. Zgłoszenie do UOKIK tylko przedłuży sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
A to :
Usługi dostępne w ramach opłaty abonamentowej:
Internet mobilny dla domu:
W Strefie domowej Internet bez limitu, a poza Strefą - Pakiet
danych na konto 100 GB
1)
Abonament komórkowy:
nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y na numery
komórkowe w sieciach krajowych oraz w roamingu w UE,
nielimitowane połączenia na numery stacjonarne w sieciach
krajowych oraz w roamingu w UE,
Pakiet danych 300 GB,
2)
Netflix – dostęp do internetowej biblioteki filmów, seriali i
programów telewizyjnych w planie Podstawowy. Warunki
korzystania z serwisu Netflix określa Netflix International B.V.,
3)
w usłudze Internet mobilny dla domu udostępniamy Telewizję
mobilną – Pakiet podstawowy,
4)
możliwość korzystania z usług dodatkowych zgodnie z wybraną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
Na pewno sprawdzasz dobry numer w MO ? Mo ze to jeszcze stary wisi i tak pokazuje- porównaj numery.
Jeśli ok to poczekaj chwile takie rzeczy się zdarzają, reklamacja zadziała, a termin do 7 dni to i tak szybko na odpowiedź, wyżej zgłasza się dalej jeśli reklamacje do operatora nie pomagają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
@Arti_Kn_Pl Tak,dobry.
Ale przeciez teraz nie moge korzystać normalnie z internetu i nie jest to moja wina... to czemu mam czekać i tego nie zgłaszać ? Przeciez nikt mi potem za to nie odda...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
@michios111 sprawy do UOKiK zgłasza się po wyczerpaniu drugi reklamacji, która z tego co piszesz jest rozpatrywana. Tak jak wspomnieli przedmówcy. Jedyne co możesz teraz zrobić to pilnować tej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
Jeśli przede wszystkim chcesz znaleźć winnego to załóż sprawę w sądzie. Sąd może winnego ustali.
Natomiast jeśli zależy ci przede wszystkim na działaniu usługi to czekaj na rozpatrzenie reklamacji. Swoje pretensje zawsze możesz też zgłosić przez czat, i a nóż widelec trafi się ktoś kto pomoże doraźnie.
Tu na forum, tylko(?) dobre rady i ewentualnie współczucie dostaniesz - realnej pomocy na pewno nie, bo nie ma takiej technicznej możliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z umową na internet bez limitu w Orange. Reklamacja zgłoszona. Co jeszcze można zrobić?
Chyba ten temat był gdzieś poruszany. Zdaje się, że ten "limit" w MO zerował się w nocy o północy czy tam po wykorzystaniu?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »