- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanko 🙂 czy jeśli nie pokryję całej faktury załóżmy faktuea za miesiąc styczeń wynosi 500 zł a ja wpłacę 400 czy zablokują mi usługi mobilne?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
Instrukcja obsługi: http://www.orange.pl/kid,4004069401,id,4004087294,title,Czy-moge-rozlozyc-platnosci-na-raty,article.... Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
@klaudiaaaxx20Jeśli faktura będzie niedopłacona, to po upływie terminu płatności również może zostać włączona blokada usług. Jeśli wiesz, że nie dasz rady zapłacić całej kwoty, możesz skontaktować się z BOK i przedłużyć termin płatności lub nawet rozłożyć fakturę na raty 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
Za każdym razem, gdy akceptujesz "rozwiązanie", ktoś może szybko je znaleźć. Na tym opiera się sens istnienia społeczności Nasz Orange. W związku z tym, proszę, wybierz spośród powyższych odpowiedzi jedną, która jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Pozdrawiam
Maciej