Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z opłaceniem faktury

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problemy z opłaceniem faktury

Mam pytanko 🙂 czy jeśli nie pokryję całej faktury załóżmy faktuea za miesiąc styczeń wynosi 500 zł a ja wpłacę 400 czy zablokują mi usługi mobilne?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problemy z opłaceniem faktury

Przy takiej różnicy/niedopłacie nie powinni robić problemu. Dla pewności zgłoś to do BOK i poproś o prolongatę z zapewnieniem dopłaty przy następnej fakturze...Wyłączenie usług najczęściej następuje po drugej nieopłaconej fakturze...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problemy z opłaceniem faktury

Przy takiej różnicy/niedopłacie nie powinni robić problemu. Dla pewności zgłoś to do BOK i poproś o prolongatę z zapewnieniem dopłaty przy następnej fakturze...Wyłączenie usług najczęściej następuje po drugej nieopłaconej fakturze...
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 6
  • 4

Problemy z opłaceniem faktury

@klaudiaaaxx20Jeśli faktura będzie niedopłacona, to po upływie terminu płatności również może zostać włączona blokada usług. Jeśli wiesz, że nie dasz rady zapłacić całej kwoty, możesz skontaktować się z BOK i przedłużyć termin płatności lub nawet rozłożyć fakturę na raty 🙂


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problemy z opłaceniem faktury

Za każdym razem, gdy akceptujesz "rozwiązanie", ktoś może szybko je znaleźć. Na tym opiera się sens istnienia społeczności Nasz Orange. W związku z tym, proszę, wybierz spośród powyższych odpowiedzi jedną, która jest dla Ciebie satysfakcjonująca. 

 

Pozdrawiam

Maciej