- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zmianą oferty w Orange - kolejne zamówienia anulowane bez informacji
Witam próbowałem zmienić ofertę na Orange love internet domowy + telefon z abonamentem był problem z dostępnością telefonu, miałem zostać powiadomiony o dostępności modelu przez konsultanta.
Telefon był dostępny konsultant zrealizował zamówienie czekałem ponad tydzień i w związku na brak jakichkolwiek informacji co z przesyłką zadzwoniłem sam i się dowiedziałem że jest jakiś błąd w systemie i zamówienie zostało anulowane bez informacji dla mnie i wybrany model wyszedł do kogoś innego.
Następnie złożyłem kolejne zamówienie u konsultanta i czekałem na dostępność modelu zostałem poinformowany że wybrany model jest dostępny a ja muszę zaczekać na anulowanie poprzednich zgłoszeń, w dniu dzisiejszym zadzwoniłem po raz kolejny sam na wasze bezpłatne usługi że tak zażartuję (*100) sfrustrowany ze nie mam żadnych informacji odnośnie oferty by nie powtórzyła się kolejny raz ta farsa i dowiedziałem się że wszystko zostało anulowane kilka dni temu a dostępny model wyszedł z magazynu , kolejny konsultant zaproponował mi żemnie powiadomi o dostępności modelu i tak kolejny trzeci raz czekam niedługo będzie miesiąc.
Jestem zażenowany rozczarowany jak się traktuję klienta stałego od 2009 rok .
W Orange jest po prostu nieład i traktuję się ludzi jak upośledzonych umysłowo, czekam z utęsknieniem na koniec umowy podkreślam że na bank zrezygnuje, z przestrogą dla innych nie brnijcie w to bagno.
Dziękuje Orange że jesteście z nami....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zmianą oferty w Orange - kolejne zamówienia anulowane bez informacji
Zawsze mogą wydarzyć błędy. Warto wtedy złożyć reklamację.