Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze zmianą oferty w Orange - kolejne zamówienia anulowane bez informacji


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem ze zmianą oferty w Orange - kolejne zamówienia anulowane bez informacji

Witam próbowałem zmienić ofertę na Orange love internet domowy + telefon z abonamentem był problem z dostępnością telefonu, miałem zostać powiadomiony o dostępności modelu przez konsultanta.

Telefon był dostępny konsultant zrealizował zamówienie czekałem ponad tydzień i w związku na brak jakichkolwiek  informacji co z przesyłką zadzwoniłem sam i się dowiedziałem że jest jakiś błąd w systemie i zamówienie zostało anulowane bez informacji dla mnie i wybrany model wyszedł do kogoś innego.

Następnie złożyłem kolejne zamówienie u konsultanta i czekałem na dostępność modelu  zostałem poinformowany że wybrany model jest dostępny a ja muszę zaczekać na anulowanie poprzednich zgłoszeń, w dniu dzisiejszym zadzwoniłem po raz kolejny sam na wasze  bezpłatne usługi że tak zażartuję (*100) sfrustrowany ze nie mam żadnych informacji odnośnie oferty by nie powtórzyła się kolejny raz ta farsa i dowiedziałem się że wszystko zostało anulowane kilka dni temu a dostępny model wyszedł z magazynu , kolejny konsultant zaproponował mi żemnie powiadomi o dostępności modelu i tak kolejny trzeci raz czekam niedługo będzie miesiąc.

Jestem zażenowany rozczarowany jak się traktuję klienta stałego od 2009 rok .

W Orange jest po prostu nieład i traktuję się ludzi jak upośledzonych umysłowo, czekam z utęsknieniem na koniec umowy podkreślam że na bank zrezygnuje, z przestrogą dla innych nie brnijcie  w to bagno.

Dziękuje Orange że jesteście z nami....

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem ze zmianą oferty w Orange - kolejne zamówienia anulowane bez informacji

Zawsze mogą wydarzyć błędy. Warto wtedy złożyć reklamację.