Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze sklepem internetowym


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 42
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Ja mam  ten sam problem ,  umowę zawarłem elektronicznie   i sprzęt odebralem w salonie ,  pokazałem dowód i nic nie podpisywałem , pracownik tylko mi powiedział że widzi że umowa  podpisana elektronicznie  pracownik dał mi telefon do ręki  i tyle .  Teraz złozyłem reklamację  i czekam bo sprzęt odesłany a tu ani odstąpienia ani telefonu fizycznie.  Co robić  ?  ile czekać ?

 

___________

* Wpis wydzielony jako nowy temat - moderator Bartłomiej

18 ODPOW. 18

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Problem ze sklepem internetowym

@kierownik26  w ciągu 14 dni powinno się wyjaśnić, tu masz wszystko opisane Odstąpienie od umowy na usługi Orange | Orange Polska


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 42
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Ja to wszystko wiem  i  spełniam te przesłanki a mimo wszystko minął ponad   tydzień od skutecznego dostarczenia  sprzętu i odstąpienia na magazyn centralny Orange a nikt nic nie wie  na jakim etapie jest odstąpienie .  Powiedział mi konsultant ze gdybym umowe podpisał w salonie  to tak ale umowę zaakceptowałem elektronicznie i podpisałem elektronicznie a  odbiór w salonie był tylko dlatego że była to darmowa opcja . Wchodzę do salonu , daję dowód i konsultant mówi że widzi że wszystko elektronicznie podpisane . Dał mi telefon i fakturę i nawet odbioru sprzętu nie podpisywałem bo  powiedział że  nie muszę .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52436
  • 702

Problem ze sklepem internetowym

@kierownik26 też kiedyś postanowiłem zakupić sprzęt online z odbiorem w salonie. Efekt był taki, że jeśli odbiór w salonie, to odstąpienie 14 dni od podpisania umowy nie przysługuje. Za około 2-4 tygodnie sprzęt zostanie do Ciebie odesłany. Lepiej było zapłacić za dostawę, wtedy odstąpienie przysługuje.

Po interwencji moderatorów z czata udało się odstąpić od umowy.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 42
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

To  grubo  ale  skoro  nie podpisałem odbioru sprzętu w salonie  to  znaczy  że pracownik mi go dał za darmo  bo umowa poza salonem . No nic poczekam na rozwiązanie reklamacji  a wtedy UOKIK  i jak to nie pomoże  to chcę telefon  skoro mam płacić.  Liczę że moze wypowie się ktoś z  Orange .  Swoją drogą przy umowie  elektronicznej jest  do wyboru 3 opcje  odebrania sprzętu i w żadnym wypadku nie ma informacji  o konsekwencjach odbioru w salonie . Jedno  jest pewne ,  już przez Orange nic nie wezmę chyba 🙂 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52436
  • 702

Problem ze sklepem internetowym

@kierownik26 z Orange raczej nikt się nie wypowie, chyba, że ktoś z pracowników po godzinach prywatnie zajrzy na NO.

W przypadku zamówień problemy stwarza salon. Odbiór kurierem lub w paczkomacie jest bezproblemowy.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Problem ze sklepem internetowym

Według mnie z odstąpieniem nie powinno być problemów, zwróćmy na kluczowy zapis "i/lub" w tej informacji

 

slav72_0-1654693919055.png

 

a jeśli jednak będą problemy to sprawę należy skierować do odpowiedniego urzędu i tyle.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 42
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

No i wyobrażcie  sobie że  złożyłem reklamacje   i dostałem  odpowiedz iż  nie uznają  odstąpienia ponieważ  umowa była zawarta w salonie  ( pomimo że nie była  )  poinformowali mnie  że odsyłają sprzęt  na mój adres  ,  i  teraz zaczyna  sie najlepsze ,  nic do mnie  jeszcze nie dotarło a info było w Poniedziałek  , nikt nie wie  jaki list przewozowy i jaki status ma przesyłka.   Zrobiłem  odwołanie od decyzji  bo nigdy żadnej umowy w placówce nie zawierałem  tylko elektronicznie .  Na tę chwilę zostałem  bez telefonu  i z umową !!!!   Teraz  tylko czekam ale zastanawiam się  aby  w mediach społecznościowych to opisać  bo nawet  konsultant mi dzisiaj powiedział że to niemozliwe żeby wszystko tak opieszale działało bez jakiejkolwiek informacji w sprawie . 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Problem ze sklepem internetowym

@kierownik26 walcz, racja jest po Twojej stronie, a jak nie to jest jeszcze UOKiK i RPK.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52436
  • 702

Problem ze sklepem internetowym

@kierownik26 pisałem, że przy odbiorze urządzenia w salonie, będzie problem z odstąpieniem. Za kilka dni przesyłka z urządzeniem wróci do Ciebie. Skladaj reklamację.