- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Ja mam ten sam problem , umowę zawarłem elektronicznie i sprzęt odebralem w salonie , pokazałem dowód i nic nie podpisywałem , pracownik tylko mi powiedział że widzi że umowa podpisana elektronicznie pracownik dał mi telefon do ręki i tyle . Teraz złozyłem reklamację i czekam bo sprzęt odesłany a tu ani odstąpienia ani telefonu fizycznie. Co robić ? ile czekać ?
___________
* Wpis wydzielony jako nowy temat - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kierownik26 w ciągu 14 dni powinno się wyjaśnić, tu masz wszystko opisane Odstąpienie od umowy na usługi Orange | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Ja to wszystko wiem i spełniam te przesłanki a mimo wszystko minął ponad tydzień od skutecznego dostarczenia sprzętu i odstąpienia na magazyn centralny Orange a nikt nic nie wie na jakim etapie jest odstąpienie . Powiedział mi konsultant ze gdybym umowe podpisał w salonie to tak ale umowę zaakceptowałem elektronicznie i podpisałem elektronicznie a odbiór w salonie był tylko dlatego że była to darmowa opcja . Wchodzę do salonu , daję dowód i konsultant mówi że widzi że wszystko elektronicznie podpisane . Dał mi telefon i fakturę i nawet odbioru sprzętu nie podpisywałem bo powiedział że nie muszę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kierownik26 też kiedyś postanowiłem zakupić sprzęt online z odbiorem w salonie. Efekt był taki, że jeśli odbiór w salonie, to odstąpienie 14 dni od podpisania umowy nie przysługuje. Za około 2-4 tygodnie sprzęt zostanie do Ciebie odesłany. Lepiej było zapłacić za dostawę, wtedy odstąpienie przysługuje.
Po interwencji moderatorów z czata udało się odstąpić od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
To grubo ale skoro nie podpisałem odbioru sprzętu w salonie to znaczy że pracownik mi go dał za darmo bo umowa poza salonem . No nic poczekam na rozwiązanie reklamacji a wtedy UOKIK i jak to nie pomoże to chcę telefon skoro mam płacić. Liczę że moze wypowie się ktoś z Orange . Swoją drogą przy umowie elektronicznej jest do wyboru 3 opcje odebrania sprzętu i w żadnym wypadku nie ma informacji o konsekwencjach odbioru w salonie . Jedno jest pewne , już przez Orange nic nie wezmę chyba 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kierownik26 z Orange raczej nikt się nie wypowie, chyba, że ktoś z pracowników po godzinach prywatnie zajrzy na NO.
W przypadku zamówień problemy stwarza salon. Odbiór kurierem lub w paczkomacie jest bezproblemowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Według mnie z odstąpieniem nie powinno być problemów, zwróćmy na kluczowy zapis "i/lub" w tej informacji
a jeśli jednak będą problemy to sprawę należy skierować do odpowiedniego urzędu i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
No i wyobrażcie sobie że złożyłem reklamacje i dostałem odpowiedz iż nie uznają odstąpienia ponieważ umowa była zawarta w salonie ( pomimo że nie była ) poinformowali mnie że odsyłają sprzęt na mój adres , i teraz zaczyna sie najlepsze , nic do mnie jeszcze nie dotarło a info było w Poniedziałek , nikt nie wie jaki list przewozowy i jaki status ma przesyłka. Zrobiłem odwołanie od decyzji bo nigdy żadnej umowy w placówce nie zawierałem tylko elektronicznie . Na tę chwilę zostałem bez telefonu i z umową !!!! Teraz tylko czekam ale zastanawiam się aby w mediach społecznościowych to opisać bo nawet konsultant mi dzisiaj powiedział że to niemozliwe żeby wszystko tak opieszale działało bez jakiejkolwiek informacji w sprawie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kierownik26 walcz, racja jest po Twojej stronie, a jak nie to jest jeszcze UOKiK i RPK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@kierownik26 pisałem, że przy odbiorze urządzenia w salonie, będzie problem z odstąpieniem. Za kilka dni przesyłka z urządzeniem wróci do Ciebie. Skladaj reklamację.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »