- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Niestety wlaczenie: tylko danych nie pomogło.
MMS ani nie wychodzą ani nie przychodzą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Rozwiązaniem może okazać się systemowa funkcja WiFi Calling, która w spolszczonej wersji iOS 11 nazwana została Rozmowy przez WiFi. Pozwala ona na przeprowadzanie rozmów głosowych i wysyłanie wiadomości SMS (w tym MMS) przez sieć internetową, bezprzewodową, a znajduje się w Ustawieniach i zakładce Telefon. Jej włączenie powinno rozwiązać problem z wiadomościami MMS, choć jest jeden szkopuł, a w zasadzie dwa.
Powyższe nie zadziała jednak wówczas, gdy podłączona sieć WiFi nie wspiera usługi WiFi Calling. Jak na złość podobna sytuacja pojawi się u niektórych polskich operatorów z których usług korzystamy. Nie wszyscy bowiem pozwalają aktywować tę funkcję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
WIFI coling mam cały czas włączone bo korzystam w pracy gdzie mam słaby zasięg Orange. Wzwiązku z tym wszystkie próby wysłania MMS-a były z włączoną tą opcję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
No to wyłączyć i sprawdzić.
Niestety system iOS 11 posiada lukę, która uniemożliwia nadanie wiadomości MMS wyświetlając za każdym razem komunikat o nieudanej próbie doręczenia. Sytuacja ta ma miejsce wówczas, gdy iPhone połączony jest z siecią bezprzewodową WiFi, a połączenie to jest aktywne. W takim przypadku system usypia transfer danych z internetu z użyciem modułu sieci komórkowej, od której zależny jest protokół MMS. Kółko się zamyka i wiadomość nie dochodzi do nadawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Wyłączenie wifi coling nic nie zmieniło.
Problem z wysyłaniem jest zarówno jak jestem połączony z wifi jak i na samych danych komórkowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
@happy_arek W takim razie proponuję całkowite zerowanie telefonu i ponowna aktywacja. Backup zawsze możesz zrobić w iCloud.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Tak
po każdej zmianie wyłączałem całkiem telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Czy udało się rozwiązać problem??? mam ten sam - nic nie pomaga
w biurze obsługi klienta też nie mają żadnych pomysłów 😕
telefon przeniosłam z plusa - tam po każdej aktualizacji musiałam ręcznie wprowadzać ustawienia ale działały mms a tu jeszcze ani jednego mmsa nie otrzymałam - żenada - tym bardziej jak używa się telefonu w pracy !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak mms iPhone X iOS 12
Problemu oczywiście nie udało się rozwiązać. Według ostatniej podpowiedzi pozostało tylko zgranie backup-u i wyzerowanie iphona. Nie chce mi się na tą chwilę tego robić bo to razem ze zdjęciami kilka godzin zgrywania i nie bardzo wierzę w to, że to rozwiąże problem. Ja też poprzednio byłem w Plusie i podobnie jak ty po każdej aktualizacji wpisywałem ustawienie APN dla MMS i wszystko dobrze działo. Trzy pozostałe iphony, które mamy w firmie również mają taki sam problem (Orange). W swojej historii miałem służbowe telefony w T-Mobile, Play, Plus a obecnie w Orange i podsumowując najlepiej obstawiona sieć w kraju pod względem rozmów telefonicznych i działającego internet w różnych dziwnych zakątkach kraju miał PLUS.
Swoją drogą czytając w internecie jest to powszechny problem z MMS w sieci Orange nie tylko w naszym kraju ale również i poza naszymi granicami. Dziwi mnie tylko słaba kompetencja infolinii nawet tej technicznej *900 (płatnej chyba z tego co pamiętam 1,9zł/min), że za każdym razem, osoba z którą rozmawiałem nie miała gotowej litanii jak tak powszechny problem próbować rozwiązać tylko musiałem wykonać chyba z 5 połączeń i za każdym razem ktoś inny prosił o chwilę cierpliwości i szukał w komputerze i u kolegów pomocy. Co prawda mając obecną wiedzę to wychodzi na to, że nie ma rozwiązania tego problemu więc prościej było by powiedzieć, że: "pracujemy razem z apple nad rozwiązaniem tej usterki" 🙂
W każdym razie SŁABO 😞