- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
@Dazdilly jaki masz telefon marka model ? Czy ten problem jest w kazdej lokalizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
iPhone Se. Nie jest. Tylko tutaj jak przyjechałem to tak mam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Dazdilly napisał(-a):
iPhone Se. Nie jest. Tylko tutaj jak przyjechałem to tak mam.
Poczytaj tutaj co jeszcze można zrobić http://technowinki.onet.pl/smartfony/10-prostych-sposobow-na-problemy-z-zasiegiem/1187sf
Edit jeszcze tu http://www.appleworld.pl/apple-bada-problem-iphonea-7-powodujacy-brak-sieci-po-wylaczeniu-trybu-samo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Odpaliłem ten kod co tam podali i ma -101, ale nie wiem co o tym myślec 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Poszukaj pomocy tutaj https://support.apple.com/pl-pl
Jak masz możliwość to przełuż karte do innego telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Jeśli masz telefon z VoLTE, to spróbuj wyłączyć rozmowy po LTE i sprawdź (sieć kom. > opcje danych kom. > włącz LTE > tylko dane (wyłączy VoLTE)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Nie działa nic z tych podpowiedzi 😐
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
1) odszukaj w telefonie opcję odpowiadającą za prezentację numeru, wybierz ustala sieć
2) czy masz włączoną usługę Orange Extra Numer, jeśli tak przeloguj się kilka razy między numer dodatkowym a głównym
2) czy masz włączoną usługę Orange Extra Numer, jeśli tak przeloguj się kilka razy między numer dodatkowym a głównym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dazdilly Zobacz jeszcze to https://support.apple.com/pl-pl/HT201643
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią w Norwegii
Udało się. Pomogło włączenie trybu samolotowego na 30s. Dzięki za pomoc. 5