11-02-2017
21:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-02-2017
21:45
Problem z rachunkiem szczegółowym
Witam mam problem gdyż od wczoraj w moim rachunku szczegółowym nie pokazują się rozmowy i sms-y wychodzące mimo iż były wykonywane, nie wiem dlaczego? Pojawiło sie tylko złużycie internetu . Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy możliwe że to chwilowy problem w sieci? Gdzie moge zgłosić ten problem?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
11-02-2017
22:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-02-2017
22:37
Problem z rachunkiem szczegółowym
Jesteś zalogowana na konto właściwej usługi?
A próbowałaś na innej przeglądarce? albo wyczyścić obecną?
to są połączenia realizowane w Polsce czy w roamingu? (jeśli te drugie to one mogą być z opóźnieniem)
Jeśli problem jest nadal, napisz na mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę.
A próbowałaś na innej przeglądarce? albo wyczyścić obecną?
to są połączenia realizowane w Polsce czy w roamingu? (jeśli te drugie to one mogą być z opóźnieniem)
Jeśli problem jest nadal, napisz na mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę.
12-02-2017
02:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-02-2017
02:03
Problem z rachunkiem szczegółowym
Myślę że to chwilowy problem. Wyłącz i włącz ponownie telefon, być może za jakiś czas dane zostaną zaktualizowane na Twoim koncie.