- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
Witam.
Chciałem przedłużyć umowę na internet mobilny online.
Problem w tym, że w ostatnim kroku po przycisku typu "zamawiam i płacę" - wyskakuje informacja abym sprawdził dane. Wszystko jest w porządku (uzupełnione, nic nie jest wyszczególnione) i nie przechodzi.
Co lepsze - w NMO pojawia się takie zgłoszenie, ale już przy próbie przejścia do koszyka jest strona 404.
Przeglądarka i cache nie ma znaczenia - sprawdzałem w różnych konfiguracjach.
Teraz wiszą mi 2 takie zamówienia (jeden z sprzętem na raty, drugie sprzęt osobno). Zgłaszałem konsultantowi to mnie olał i zapytał tylko czy może ktoś się skontaktować ze mną w tej sprawie, no i nikt nie zadzwonił żeby to wyjaśnić. Do salonu to nie wiem czy sens wybierać, bo obsługa to nie zna podstawowych informacji - np. ilość dodatkowych kart SIM.
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc abym mógł to w końcu załatwić?
Mirek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
@wawocznymPogadaj przez czat my tu nie mamy wglądu do twoich danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
Tak jak napisałem - rozmawiałem z konsultantem na czacie i nic z tego nie wynikło. Nie wspomnę już o tym, że ciężko aby ktoś był dostępny na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
@wawocznymMożesz zadzwonić do BOK 510 100 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
Jakim starym formacie? Dowód mam poprawnie, nawet sam go ponownie sprawdzałem (przy sprawdzeniu trzeba było go jeszcze raz podać). Adres zamieszkania się nie zmienił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
@wawocznymStarych formatów raczej niema chyba że był ostatnio wymieniany i zmienił numer dowodu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
Tam mi Pan nie mógł pomóc bo nie może zrealizować zamówienia w sposób jakbym chciał. Ostatnia nadzieja to wizyta w salonie i zgłoszenie błędów w NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy na internet mobilny
Salony nie przyjmują zgłoszeń z działaniem NMO.