Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z prędkością internetu mobilnego

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu mobilnego

Witam wszystkich. Od niedawna jestem klientem Orange, numer był przenoszony od innego operatora. Korzystam z oferty Orange Love z internetem mobilnym w biurze. Przez pierwsze kilka dni korzystania internet działał z przyzwoitą prędkością ok. 20-25 mb/s, kilka dni temu prędkość jednak drastycznie spadła i cały czas nie przekracza 2 mb/s, przez co oglądanie choćby filmiku na youtubie jest prawdziwą męką. Najnowszy test pokazuje 27 pingu, 1,36 mb/s pobierania i 0.44 mb/s wysyłania. Korzystam z routera ASUS RT-AC51U i wpiętego do niego modemu Huawei E3372 LTE, na tym sprzęcie, jak pisałem wcześniej, miałem już prędkości 25mb/s pobierania a u poprzedniego operatora nawet 35 (wszystko rzecz jasna w tej samej lokalizacji)

Proszę o wskazówki, czy powinienem pokombinować coś w ustawieniach czy też zgłosić się z reklamacją do BOKu.

Pozdrawiam i z góry dziękuję

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problem z prędkością internetu mobilnego

To albo przeciążenie stacji albo lejek tzw techniczny.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problem z prędkością internetu mobilnego

A jakie masz prędkości bezpośrednio na modemie?
Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu mobilnego

@Anonim  to może napisz ile GB zużyłeś, Mój Orange to pokazuje, bo może lejek techniczny masz, na większość pytań odpowiedż jest na koncie Mój Orange < portal www, jeśli nie lejek to może awaria, wypada dopytać na czat czy telefonicznie.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu mobilnego

W ofercie ma być 999 GB pakietu, więc niemożliwe, żeby już pojawił się lejek. 

Dziwne, dziś po sprawdzeniu prędkość pokazuje ok. 13mb/s zarówno na sygnale od routera jak i z wpiętym bezpośrednio modemem. Nie jest to jakaś wybitna prędkość, ale znacznie lepsza niż 2 mb/s.

Jeśli powróci ta kiepska prędkość, wtedy zgłoszę się do biura obsługi, chyba, że macie jeszcze jakieś sugestie?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problem z prędkością internetu mobilnego

To albo przeciążenie stacji albo lejek tzw techniczny.
Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu mobilnego


@Anonimnapisał(-a)

W ofercie ma być 999 GB pakietu, więc niemożliwe, żeby już pojawił się lejek. 

Dziwne, dziś po sprawdzeniu prędkość pokazuje ok. 13mb/s zarówno na sygnale od routera jak i z wpiętym bezpośrednio modemem. Nie jest to jakaś wybitna prędkość, ale znacznie lepsza niż 2 mb/s.

Jeśli powróci ta kiepska prędkość, wtedy zgłoszę się do biura obsługi, chyba, że macie jeszcze jakieś sugestie?


To że masz 999GB nie znaczy że nie dosięgnie cię Lejek, musisz mieć na uwadze że Mobilny Internet ma swoje ograniczenia, jakby wszyscy na max szybkości pobierali te setki GB to BTS by nie wydolił, więc ci co agresywnie GB pobierają i wysyłają, łapią lejek techniczny, nie piszesz ile GB dziennie zużywasz, ale pewnie dużo, dopóki nie masz transferu na poziomie 32kb/s, nie ma co narzekać i chyba zgłaszać awarii.