Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z odbiorem w punkcie.

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Problem z odbiorem w punkcie.

Witam, przedłużyłem abonament dodatkowo dobrałem telefon.

Tutaj pojawia się problem. Telefon  został dostarczony do salonu 23 grudnia, postanowiłem podejść do salonu koło godziny 17 a tam kartka że salon tymczasowo nieczynny. 

NO i do tej pory na drzwiach salonu wisi karta że salon jest tymczasowo nie czynny. Sprawdziłem jeszcze 24.12 koło godziny 9. Jak i dzisiaj koło 15 i nic się nie zmienia salon tymczasowo nieczynny.

Tutaj pojawia się pytanie co mogę z tym zrobić specjalnie wziąłem większy abonament żeby mieć niższa ratę a dnia 30.12 mija termin odbioru i zostanę z wysokim abonamentem bez telefonu. Pani z infolini powiedziała bym poszedł z pismem o anulowanie umowy i pojawiło się ale ponieważ mogę zrezygnować z umowy do dnia 29.12. Salon zamknięty, kurier/poczta do tego dnia nie dostarczą rezygnacji. Jak mam to rozwiązać ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Problem z odbiorem w punkcie.

@MateOOO  skoro to awaria, to pozamiatane, pozostaje lecieć te 40km, niefart po prostu, ale czasem tak bywa 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy

Problem z odbiorem w punkcie.

Z tego co wiem, to do 30,12 sporo sklepów nie firmowych ma wolne, więc powinieneś odebrać telefon w terminie, co do rezygnacji, to jedynie w firmowym salonie Orange, załatwisz rezygnację, tak szybko (do 29,12).


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Problem z odbiorem w punkcie.

Salon w którym byłem jest salonem własnościowym Orange. Więc pozostaje mi lecieć +-  40km do miejscowości obok. Dowiedziałem się że salon ma jakąś awarie i nie wiadomo kiedy go otworzą 😞

 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z odbiorem w punkcie.

@MateOOO  skoro to awaria, to pozamiatane, pozostaje lecieć te 40km, niefart po prostu, ale czasem tak bywa 😉


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Problem z odbiorem w punkcie.

@Anonim  możliwe jest ponownie zamówienie tego telefonu np do paczkomatu ? Opłacę już ten paczkomat. Niech salon sobie zostawi telefon a mi magazyn wyśle inną sztuke.Fakt faktem bliżej mam do salonu ale już wolę jechać kilometr do paczkomatu niż 40 km dalej.

 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z odbiorem w punkcie.

@MateOOO  jest to możliwe 😉

Ale musisz najpierw anulować obecne zamówienie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Problem z odbiorem w punkcie.

@MateOOO można spróbować jutro z samego rana wysłać kurierem lub poleconym priorytetowym z potwierdzeniem odbioru odstąpienie od umowy. Druk odstąpienia powinien być z umową.

 

Żeby złożyć ponownie zamówienie do obecnej umowy, najpierw musi być odstąpienie i trzeba będzie odczekać kilka dni, aż zostaną przywrócone poprzednie warunki umowy.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Problem z odbiorem w punkcie.

Super, pytanko bo muszę się upewnić. Raty będą tak jak przy zawieraniu umowy czyli coś tam niższe niż bym rozbił sam telefon na raty ?

Anonim

Nie dotyczy

Problem z odbiorem w punkcie.

@MateOOO  jeśli korzystasz ze sklepu Orange na www, to tam zaraz wysokość rat jest widoczna 😉

Coś tam niżej @MateOOO  to w Mega wyprzedaż Orange 😉 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Problem z odbiorem w punkcie.

Wiem wiem chodziło mi dokładnie o to że sama rata była koło 100zł, przy abonamencie 80zł który wziąłem rata była niższa. I tutaj się pojawiło moje pytanie czy gdzieś z profilu będę mógł zrobić coś na zasadzie zamów ponownie.