- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z numerem telefonu
Cześć! Może ktoś pomoże. Krótko. W obecnym abonamencie mam konto z mailem, który przedtem podałam do umowy swojego ojca (umowa zakończona). Dotąd w apce orange miałam dostęp do danych, bo wystarczyło stworzyć login i hasło i podać numer telefonu. Po aktualizacjach krzyczy o maila i hasło i oczywiście nie mam teraz dostępu do danych, bo konto ma przypisany numer ojca. Niestety na koncie nie mogę niczego zmienić, bo żąda autoryzacji sms, a nr taty nie jest już aktywny. Dodatkowo mimo opcji wysyłki efaktury, oprócz tej pierwszej nie dostałam już żadnej od orange. Dotąd w apce orange miałam dostęp do danych, bo wystarczyło stworzyć login i hasło i podać numer telefonu. Po aktualizacjach krzyczy o maila i hasło i oczywiście nie mam teraz dostępu do danych.Co tu zrobić? Pomocy. Z góry dziękuję :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z numerem telefonu
@martynakaleta zostaje kontakt z infolinią: 510 100 100 lub napisaniem czacie.
Bez dostępu do konta nie ma możliwości zmiany. Tylko konsultant ma wgląd do Twojego konta i zmiany numeru autoryzacji.
Trzeba teraz czekać do poniedziałku, a fakturęewentualnie opłacić w ciemno, na podstawie danych z poprzedniej.