- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z e umową, brak wybrania innej
Witam. Piszę w imieniu mamy, która ma już 2 urządzenia na raty w Orange. Umowa była podpisywana przy odbiorze przy kurierze i nie było żadnych problemów. Teraz zastanawiała się nad jeszcze jednym telefonem, ale przy składaniu zamówienia, już na samym końcu pokazuje się tylko e-umowa i weryfikacja tożsamości. Mama niestety nie posiada konta bankowego. Stąd pytanie, czy ktoś się orientuje i da się jakkolwiek zmienić tą umowę, czy byłaby możliwość wybrania ponownie podpisania umowy przy kurierze, czy niestety zostaje tylko taka opcja? Z góry dziękuję za pomoc.
_______
* Temat przeniesiony z Telefony i tablety - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z e umową, brak wybrania innej
@madzixx99 skoro nie ma możliwości wyboru, znaczy, że system nie przewiduje takiej możliwości.
Zadzwoń na infolinię i podpytaj o możliwość wprowadzenia zamówienia ręcznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z e umową, brak wybrania innej
To jakiś błąd. Przy zamówieniu zawsze powinna być opcja dostawy przez kuriera. Skontaktuj się z BOK. Może tam pokaże się poprawnie