- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mam takie problem, gdyż po wysłaniu smsa o treści saldo na numer 8088 otrzymuje komunikat że moje saldo wynosi 0.00 zł, i że mogę wykonać jeszcze 2 zlecenia. Pakiet orange Love mam od marca 2020, i od tamtej pory nie mogę doładować konta z telefonu z abonentem, wcześniej usługi były pod inna osobę i po wykonaniu cesji tak się stało. Był problem zgłaszany już ale nikt do tej pory nie jest mi w stanie problemu rozwiązać. Czy może ktoś coś wie na ten temat dlaczego problem występuje ? Faktury wszystkie sa regulowane w terminie.
________________
* Wydzielono z tematu Doładowanie z karty na kartę – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złóż reklamację, a nie zgłoszenie techniczne. Może ktoś sensownie sprawdzi przyczynę.
A nie miałeś nigdy "twardej" windykacji lub fraudu na swoim PESELu w Orange? nawet x lat temu?
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
@david565 sprawdź na koncie Mój Orange, czy nie masz blokady na wykonywanie doładowania numeru ma kartę z abonamentu. Tą samą informację możesz uzyskać u konsultanta na infolinii lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
No właśnie podobno nie mam, problem był zgłaszany, raz dostałem nawet numer zgłoszenia , gdy zgłaszałem po raz kolejny takiego numeru na czacie nie udostępniono mi , usłyszałem kiedyś ze to jest jakiś problem informatyczny i ze nie ma konkretnej daty kiedy to zostanie usunięte, ale ile to może trwać tak w nieskończoność ? Jeżeli ktoś jest mi w stanie cos podpowiedzieć więcej lub pomóc to mogę podac nr o który mi dokładnie chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
Mi się że wydaje że po cesji nie przeliczano na danym numerze wiarygodności płatniczej co powoduje blokadę,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
@Piotrekk85 , czy coś mogę w takim razie zrobić? Bo od marca ubiegłego roku nie mam zaległości płatności, oraz opłacam wszystkie faktury w terminie. Jeżeli zadzwonie na infolinie to powinni mi cos z tym zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złóż reklamację, a nie zgłoszenie techniczne. Może ktoś sensownie sprawdzi przyczynę.
A nie miałeś nigdy "twardej" windykacji lub fraudu na swoim PESELu w Orange? nawet x lat temu?
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
nie miałem nigdy czegoś takiego, kiedyśmiałem na siebie nju na abonament ale też płacone było wszystko na czas.
Czy jest jakiś adres @ na który można złożyć bezpośrednio reklamacje? Wiem że jest formularz ale mimo wszystko @ jest mi bardziej wygodniejszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
Nie ma. Przygotuj sobie treść i wklej doradcy na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem telefonu z nr na abonament
Problem został zgłoszony po raz kolejny i chyba zostało to przyjęte jako skarga tak przynajmniej wynikało z tego co napisął mi konsultant na czacie, gdyz juz problem został zgłoszony a nie rozwiązany w dalszym ciagu prawidłowo. NR zgłoszenia: xxXXxxX
____________
* Wpis został poddany edycji: ukryto dane - Wiktor