Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z billingiem


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem z billingiem

Potrzebny mi billing znajomego który jest w Orange. Uzyskał on billing od Orange, ale od daty o parę dni późniejszej niż potrzebuję. Tłumaczy to tym, że od tej daty ma okres rozliczeniowy i nie ma możliwości uzyskać billingu z wcześniej. Wiem, że to raczej jego kłamstwo, ale proszę o upewnienie mnie, gdyż sprawa jest ważna i dotyczy utraconych pieniędzy.

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Problem z billingiem

Jeśli to oferta na abonament, biling z BOK można dostać tylko za pełne okresy rozliczeniowe pokrywające się z okresem opłat na fakturze. Późniejsze zużycie po wystawieniu faktury jest w serwisie online lub aplikacji mobilnej (w większości taryf o ile nie ma błędu), ale pod kątem formalnym nie jest to biling.

 

Wcześniejszy okres to wcześniejsza faktura. Bilinig można dostać do 12 miesięcy wstecz.