- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
Witam
Po krótce:
Podczas przenosin numeru z PLAY do ORANGE pracownik popełnił jakiegoś babola. Bo na aplikacji mam widoczny główny numer z PLAY a nie mój z ORANGE. Złożyłam reklamację, jeszcze jedną i jeszcze jedną i nie potrafią mi tego naprawić od prawie 3 lat, co chwilę jest anulowane. Mija 30 dni i pyk nie ma reklamacji 🙂 Pomijam fakt, że tracę na tym, bo nie mogę odbierać bonusów, jak i SMS-ów od ORANGE bo przychodzą na numer PLAY gdzie ten numer ma mój mąż i dziwi się co znowu chce ORANGE od niego. Jak dzwonią z ofertami to dzwonią do mojego męża a w centrali wielce zdziwieni bo mój mąż nie jest kobietą 🙂 Czy nie wywiązanie się ORANGE z tych reklamacji z którymi się bujam od Grudnia 2021 roku może być podstawą do rozwiązania umowy lub zgłoszenia do Urzędu Komunikacji Elektronicznej?
________________
* Doprecyzowałem temat – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
@Ewwik opisany problem nie jest podstawą do rozwiązania umowy. Usługi mobilne są świadczone prawidłowo, natomiast aplikacja Mój Orange jest tylko dodatkiem i nie ma gwarancji, że będzie działała prawidłowo.
Problem jest związany z nieprawidłowym przypisaniem danych do numeru podczas przeniesienia. Zazwyczaj po reklamacji Orange się uporał z problemem. Może warto w tej sprawie zadzwonić do PLAY, bo może jeszcze czegoś nie zwolnili w swoim systemie, dlatego Orange nie w pełni ma Twój numer, mimo że świadczy już usługi od dłuższego czszasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
Play nic nie zdziała, bo to numer na kartę, kupowany w Żabce 🙂 Skoro są usługi świadczone prawidłowo, to czemu nie mogę odbierać bonusów? Dzwonią do mojego męża a nie do mnie? Numer jest widoczny jedynie w Salonie Orange i na Fakturach. Bo ORANGE płacić trzeba za usługi, co są świadczone na ******, a jak w drugą stronę to już jest mega problem, błędy, niekompetencje, przeprosiny i tak w koło 🙂 Skoro to nie problem, to czemu bujam się z tym 3 lata prawie? Reklamacja za reklamacją od Grudnia 2021 🙂 To nie jest prawidłowo świadczona usługa 🙂 Chyba pora wezwać kilku ludzi by się przypatrzyli pracy w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
W jaki sposób była składana reklamacja ?
Najskuteczniejszy sposób to jest napisać reklamację. Wypunktować problemy z którymi się borykasz, napisać o konieczności zmiany numeru kontaktowego itd. Wysłać na adres korespondencyjny za potwierdzeniem odbioru ,lub dostarczyć do salonu.
Gwarantuje Ci że oddzwoni do Ciebie pracownik działu reklamacji i sprawę wyjaśni.
Sam miałem problem z MO od listopada, dopiero pismo poskutkowało i problem naprawiono.
Straszenie wzywaniem jakiś ludzi nic nie da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
@Ewwik tylko reklamacja pisemną, wysłana listem poleconym i to najlepiej z bardzo szczegółowym opisem sprawy, numerami reklamacji i odpowiedziami od operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru: brak widocznego numeru w aplikacji. Brak bonusów. Kosmos!
Cześć @Ewwik
musisz napisać reklamację pisemną, opisać całą zaistniałą sytuację i wysłać listem poleconym na adres korespondencji:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Dział reklamacji
Pozdrawiam 🙂