- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem, którego Orange nie potrafi rozwiązać.
Dzień dobry,
Ponad miesiąc temu chciałem zakupić dwa internety mobilne optymalne. Złożyłem zamówienie poprzez stronę Orange. Posiadałem dwa kody rabatowe obniżające wysokość każdego abonamentu o 35zł/miesięcznie, wykorzystałem je. Próbując przez 7 dni odebrać zamówienie, za każdym razem występował błąd systemowy, który uniemożliwił odebranie zamówień. Złożyłem dwie reklamacje. Minął ponad miesiąc od zaistniałej sytuacji, nie dostałem żadnej odpowiedzi od Orange w sprawie rozwiązania problemu. Wczoraj dzwoniąc na infolinię, dowiedziałem się, że reklamacje zostały automatycznie zamknięte po upływie siedmiodniowego terminu odbioru zamówienia. Na jednej z reklamacji "podobno" widnieje odpowiedź "Reklamacja niezasadna, nie doszło do podpisania umowy". Pan, z którym rozmawiałem twierdzi, że odpowiedź na reklamację została wysłana na mój email. Nie dostałem żadnej wiadomości. Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Jeżeli z Orange się nie uda dojść do porozumienia, będę szukał pomocy w UOKiK.
Pozdrawiam, Łukasz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś