Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem, którego Orange nie potrafi rozwiązać.


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem, którego Orange nie potrafi rozwiązać.

Dzień dobry,

 

Ponad miesiąc temu chciałem zakupić dwa internety mobilne optymalne. Złożyłem zamówienie poprzez stronę Orange. Posiadałem dwa kody rabatowe obniżające wysokość każdego abonamentu o 35zł/miesięcznie, wykorzystałem je. Próbując przez 7 dni odebrać zamówienie, za każdym razem występował błąd systemowy, który uniemożliwił odebranie zamówień. Złożyłem dwie reklamacje. Minął ponad miesiąc od zaistniałej sytuacji, nie dostałem żadnej odpowiedzi od Orange w sprawie rozwiązania problemu. Wczoraj dzwoniąc na infolinię, dowiedziałem się, że reklamacje zostały automatycznie zamknięte po upływie siedmiodniowego terminu odbioru zamówienia. Na jednej z reklamacji "podobno" widnieje odpowiedź "Reklamacja niezasadna, nie doszło do podpisania umowy". Pan, z którym rozmawiałem twierdzi, że odpowiedź na reklamację została wysłana na mój email. Nie dostałem żadnej wiadomości. Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Jeżeli z Orange się nie uda dojść do porozumienia, będę szukał pomocy w UOKiK.

 

Pozdrawiam, Łukasz

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32778
  • 38786
  • 1388

Problem, którego Orange nie potrafi rozwiązać.

Jeśli nie dostałeś odpowiedzi na email, poproś o jej kopię. Reklamację nie mogły zostać zamknięte "po upływie siedmiodniowego terminu odbioru zamówienia" o ile były to reklamacje usług telekomunikacyjnych bo zgodnie z przepisami rozpatrzenie negatywne reklamacji kończy się uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Pozostaje kwestia jak dane "zgłoszenie" zostało sformułowane i czy spełniało znamiona "reklamacji usług telekomunikacyjnych" (np. brak odbioru zamówienia nie jest takim zgłoszeniem ale brak możliwości podpisania umowy pomimo spełnienia warunków promocji już tak - zdaje sobie sprawę że brzmi to absurdalnie). W przypadku "reklamacji usług telekomunikacyjnych", na które nie wysłano odpowiedzi w ciągu 30 dni, uznaje się za rozpatrzone w całości pozytywnie. Tu też ważne czy w treści zgłoszenia był sprecyzowany sposób naprawy danej sytuacji (czyli domniemam zawarcie umowy w konkretnej promocji ale musi to być sprecyzowane bo ktoś może oczekiwać ekwiwalent finansowy).