Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy

Anonim

Nie dotyczy

Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy

@Citi2017  podawanie wszystkich danych z dowodu osobistego, jakiemuś pracownikowi firmy pośredniej, to ryzykowny pomysł, co innego sklep Orange czy bok, temat słabo widzę w rozwiązaniu, umowa mało korzystna, ale zerwać się nie da, trzeba czasem więcej płacić, może telefony były przy najmniej w korzystnej cenie. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2117
  • 5982
  • 198

Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy

@KR7 

Przede wszystkim sprawdź czy podpisane zostały nowe umowy czy aneksy. W przesyłce były nowe karty sim?

Może jest wszystko ok, tylko dzwoniący teraz konsultant z przedłużeniem umowy miał błędne dane o kończących się umowach. Zaloguj się do Moj Orange, sprawdź daty zakończenia umów oraz ile numerów masz na koncie lub mama niech podejdzie do Salonu, ake firmowego i tam sprawdzi.