- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
16-12-2020
07:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2020
07:15
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Citi2017 podawanie wszystkich danych z dowodu osobistego, jakiemuś pracownikowi firmy pośredniej, to ryzykowny pomysł, co innego sklep Orange czy bok, temat słabo widzę w rozwiązaniu, umowa mało korzystna, ale zerwać się nie da, trzeba czasem więcej płacić, może telefony były przy najmniej w korzystnej cenie.
16-12-2020
07:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2020
07:40
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
Przede wszystkim sprawdź czy podpisane zostały nowe umowy czy aneksy. W przesyłce były nowe karty sim?
Może jest wszystko ok, tylko dzwoniący teraz konsultant z przedłużeniem umowy miał błędne dane o kończących się umowach. Zaloguj się do Moj Orange, sprawdź daty zakończenia umów oraz ile numerów masz na koncie lub mama niech podejdzie do Salonu, ake firmowego i tam sprawdzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »