Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem biurowym LTE


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 60
  • 0

Problem z internetem biurowym LTE

Witam ! Posiadam pewien problem z internetem LTE biurowym 999 gb. Problem polega na tym, iż prędkość internetu przez ok. 5 min wynosi 0,01 mb/s, po tym czasie prędkość wzrasta do 10 mb/s na ok. 1 min, i tak ciągle. Posiadam router Huawei b525s-23a podłączony do komputera kablem ethernet, natomiast pomiary prowadziłem również na komputerze z kartą sieciową wi-fi oraz na telefonie. Rozmawiałem już z pomocą techniczną Orange i dostałem informację, że u nich nie ma żadnego problemu. Testowałem kartę sim z routera na telefonie - podobna sytuacja. Zrestartowałem ustawienia routera do początkowych oraz próbowałem różne kombinacje z agregacją pasm - nic nie pomogło. Proszę o pomoc, przy aktualnej sytuacji nie mam możliwość pracy zdalnej, a dzieci nie mogą normalnie uczestniczyć w zajęciach lekcyjnych.

Pozdrawiam

_________________

* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem biurowym LTE

@Kuba1705  zgłoszenie zrób, niech lokalny BTS sprawdzą, bo albo ma usterkę, albo totalnie przeciążony, jak to drugie, to nic nie poradzisz, teraz gro zdalnie siedzi przed komputerem i często cały dzień.

Dopytał bym się też czy jakiegoś lejka technicznego ci nie zakładają, bo nie zapytani nie powiedzą, jednak po LTE jak dużo GB w krótkim okresie jest pobierane i wysyłane, to aktywuje się lejek techniczny i prędkość mocno spada.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Problem z internetem biurowym LTE

@Kuba1705 a sprawdz internet mobilny na innej karcie SIM. Czy tez sie tak dzieje? Jezeli jest podobnie to prawdopodobnie nadajnik jist obciazony. Jezeli dziala poprawnie to mozesz miec zalozony lejek techniczny https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/orange-blokuje-heavy-userow

Skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# i zapytaj. Jezeli nie masz lejka to moze cos byc z karta SIM i nalezy ja wymienic