- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
Witam,
potrzebuję podpowiedzi gdzie się zwrócić z wyjaśnieniem problemu z umową zawartą przez telefon.
Sprawa wygląda tak, że w 2018 roku moja mama podpisała w salonie umowę na pakiet Orange Love - 4 numery telefonu + 2 smartfony. Wszystko było w najlepszym porządku. We wrześniu br zadzwoniła do niej Pani z Orange i ustaliły, że mama chce przedłużyć abonament na wszystkie 4 numery, a także wziąć 2 nowe urządzenia. Nowy samsung i xiaomi owszem przyszły i byliśmy przekonani, że sprawa jest już "załatwiona". Dziś - 14.12 - mama dostała telefon z sieci z informacją, że 17 grudnia(za 3 dni!) kończy się umowa na 2 z 4 numerów, w związku z czym musi podpisać kolejną - co oczywiście zwiększa opłatę za abonament (już i tak podniesiony ze 180zł na 218).
Nie ukrywam, że czujemy się oszukani. Tym bardziej, że dostaliśmy informację na chwilę przed wygaśnięciem numerów, których używamy na co dzień i jeżeli nie chcemy być odcięci od świata na święta, to nie ma innego wyjścia niż dać się naciągnąć.
Czy da się tę sprawę z kimś w Orange wyjaśnić? Zwracać się o odsłuchiwanie rozmów? Reklamować umowę? (nie wiem czy możemy, bo 14 dni już dawno minęło)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@KR7 Jeśli masz podpisaną nową umowę, czyli przedłużenie to jest, wszytko ok, dlaczego dzwoniła, ta kobieta nie wiem, złóż reklamację opisz, wszytko w niej złożyć możesz w salonie lub przez telefon 510100100 tylko pamiętaj, o żądaniu nr reklamacji reklamacja będzie rozpatrywana do 14 dni a większości przypadków nawet szybciej, czyli kilka dni zajmuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@KR7 podejrzewam, że została zawarta nowa umowa, nie przedłużenie. Pewnie dzwoniła firma wynajęta przez Orange do proponowania nowych ofert. W takim przypadku raczej niewykonalne jest dotarcie do rozmowy. Podwykonawcy są trudni do namierzenia. Nawet jeżeli jest dostępny numer, z którego było połączenie w celu podpisania umowy, to już numer dawno jest nieaktywny.
Są dwa rozwiązania: zostawienie umowy i kontynuowanie jej lub zerwanie z konsekwencją poniesienia kary, za przedterminowe rozwiązanie umowy.
Przykro, że taka sytuacja nastąpiła, ale tu nic się już nie zrobi. Umowa zawarta, 14 dni minęło i pozamiatane.
Jeżeli dzwoni ktoś z ofertą umowy z numeru innego niż: 510 100 100, to jest pewne, że to podwykonawca. Często po odebraniu takiego połączenia, po zakończeniu rozmowy numer już jest nieaktywny. W Orange dopiero będzie widać taką umowę po podpisaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@ketrasaArtur A czat działa czy dalej ma awarie ? bo nie wiem czy polecać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Citi2017 nie wiem, bo już dawno nie logowałem się na nowej wersji. Max mnie wkurza, więc loguję di3 danymi jak na NO, wtedy Max nie jest już taki upierdliwy i szybciej łączy z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@ketrasaArtur to pewnie firma współpracująca z Orange, jak nie ukrywali numeru to da się ją znaleźć, odkręcić będzie to trudno, może to być też nie do od kręcenia, teraz trzeba uważać co się mówi, bo umowa słowna też jest wiążąca, tu akcent na firmy pośrednio związane z Orange 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Anonim kiedyś miałem taką sytuację: zadzwonili do starszej pani i wcisnęli jej pełny pakiet TV, ful wypas. Zajechałem do niej, żeby pomóc w uruchomieniu. Okazało się, że jak z tą panią zaczęłam rozmawiać to ona kontynuując rozmowę nieświadomie cały czas powtażała TAK. Więc jej wcisnęli pakiecik 👏
Dobrze, że to była umowa poza salonem i 14 dni nie minęło, więc sprawę pomogłem odkręcić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Anonim nie koniecznie bo teraz wymieniam dowód osobisty i w urzędzie miejskim z panią rozmawiałem od rozpoczęcia wydawania e -dowodu teoretycznie każdy zawierają umowę powinien mieć pin dowodu do zawarcia umowy na telefonicznej czy internetowej ale w praktyce inaczej to wygląda 🤷
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Citi2017 chodzi ci o elektroniczny podpis 😎
Gro ma stare dowody jeszcze, ja dopiero w 2025 wymieniam, chyba że będę na już potrzebował, to wtedy wcześniej wymienię 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o pomoc - wyjaśnienie umowy
@Anonim Ja musiałem bo mi termin ucieka 🤷tak o takim mówię
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »