- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowne wprowadzenie eSIM
Cześć, mam pytanie, odebrałem telefon z serwisu, oczywiście zostały wymazane dane, a wraz z nimi karta eSIM. Jak mógłbym ponownie wgrać ją do urządzenia? Opcja w mój orange "wymiana karty" niestety nie jest możliwa, ponieważ na dany numer przychodzi wtedy sms z danymi. Chyba, że przez portal mój orange lub inaczej można dostać się do smsów przychodzących?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowne wprowadzenie eSIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowne wprowadzenie eSIM
Tak, widziałem temat, jednak tam rozwiązanie jest "załatwienie nowej". No dobrze, a jak mógłbym zrobić to zdalnie? ew. przez infolinię. Jest taka opcja? Jedyne, co, to mogą przysłać chyba kod sms-em, ale ja nie mogę go odczytać przez brak karty i brak możliwości odczytu smsów z niej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowne wprowadzenie eSIM
Wyłącz (deaktywuj) usługę „Ekstra karta eSIM”, następnie usuń kartę z urządzenia (o ile to możliwe po uszkodzeniu), a na końcu oddaj urządzenie do naprawy. Po naprawie aktywuj „Ekstra kartę eSIM” ponownie na urządzeniu
https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim
edit:
Ponowne wgranie eSIM, aktywacja itp należy wykonać przez stronę www Nowy Mój Orange.
Zaloguj się na NMO i postępuj ponownie taj, jak wcześniej wgrywałeś kartę eSIM. Podejrzewam, że poprzednią będzie trzeba dezaktywować.
Więcej info uzyskasz dzwoniąc na BOK: 510 100 100. Konsultant może dokładniej poprowadzić niż ja, ale cały proces aktywacji musi wykonać już użytkownik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś