- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wątek przeniesiony z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
Witam mam problem pomylilem konta zaplacilem na stacjonarne a mam na mobilne czy musze jeszcze raz placic czy jak ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
skorzystaj z chatu, wprowadzą zlecenie od ręki, mi robił to chat mobile hmm nie wiem czy strona stacjonarna ma też taką opcję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomylilem konta
A coś bliżej, na nr konta z jakiej faktury wpłacałeś ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomylilem konta
wpłacilem neostrade na konto (uslugi stacjonarne oczywiscie od Orange )
gdzie mialem wpłacic na inne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomylilem konta
Oba konta są na Ciebie? Jeśli tak to kontakt z BOK i przeksięgują, jeśli trzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomylilem konta
To kontakt z BOK pozostaje, jakoś udokumentuj swój przelew w zgłoszeniu, potwierdzenie z banku, zrobią korektę na koncie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
skorzystaj z chatu, wprowadzą zlecenie od ręki, mi robił to chat mobile hmm nie wiem czy strona stacjonarna ma też taką opcję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomylilem konta
@Maciekkk, sprawę udało się rozwiązać? Przeksięgowanie doszło do skutku? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?