Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomylilem konta

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Pomylilem konta

Wątek przeniesiony z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.

 

Witam mam problem pomylilem konta zaplacilem na stacjonarne a mam na mobilne czy musze jeszcze raz placic czy jak ? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Pomylilem konta

skorzystaj z chatu, wprowadzą zlecenie od ręki, mi robił to chat mobile hmm nie wiem czy strona stacjonarna ma też taką opcję Emotikon: Mrugający

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2805
  • 6993
  • 182

Pomylilem konta

A coś bliżej, na nr konta z jakiej faktury wpłacałeś ?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Pomylilem konta

wpłacilem neostrade na konto  (uslugi stacjonarne oczywiscie od Orange ) 

gdzie mialem wpłacic na inne


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2805
  • 6993
  • 182

Pomylilem konta

Oba konta są na Ciebie? Jeśli tak to kontakt z BOK i przeksięgują, jeśli trzeba.

Anonim

Nie dotyczy

Pomylilem konta

To kontakt z BOK pozostaje, jakoś udokumentuj swój przelew w zgłoszeniu, potwierdzenie z banku, zrobią korektę na koncie 😉


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Pomylilem konta

tak oba konta sa na mnie 


Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Pomylilem konta

skorzystaj z chatu, wprowadzą zlecenie od ręki, mi robił to chat mobile hmm nie wiem czy strona stacjonarna ma też taką opcję Emotikon: Mrugający


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Pomylilem konta

@Maciekkk, sprawę udało się rozwiązać? Przeksięgowanie doszło do skutku? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?