Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie


Piotrekk85 napisał(-a):
Jak nie przyjęli zgłoszenia? Reklamacja zawsze musi być przyjęta, choć nie zawsze rozpatrzona pozytywnie. W salonie też nie wiele pomogą na miejscu poza ponowieniem przeniesienia numeru, ale nie w kwestii opłat. Sugerowałbym wysłanie zgłoszenia po zalogowaniu na Mój Orange.

Faktycznie rozpatrzona negatywnie, mój błąd.

Na mój orange klikam obsługa i zgłoś sprawę, następnie w zgłoś reklamację. Wybieram skarga na pracownika i dalej jest problem, bo wymusza mi wybór jednej z usług na którą mam umowę. Kliknąłem neostradę i dalej opisałem sprawę. Mam nadzieję, że zgłoszenie zrobiłem najlepiej jak się da.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

A masz jakieś uzasadnienie do negatywnie rozpatrzonej reklamacji?