- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
07-05-2017
20:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-05-2017
20:30
Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie
Piotrekk85 napisał(-a):
Jak nie przyjęli zgłoszenia? Reklamacja zawsze musi być przyjęta, choć nie zawsze rozpatrzona pozytywnie. W salonie też nie wiele pomogą na miejscu poza ponowieniem przeniesienia numeru, ale nie w kwestii opłat. Sugerowałbym wysłanie zgłoszenia po zalogowaniu na Mój Orange.
Faktycznie rozpatrzona negatywnie, mój błąd.
Na mój orange klikam obsługa i zgłoś sprawę, następnie w zgłoś reklamację. Wybieram skarga na pracownika i dalej jest problem, bo wymusza mi wybór jednej z usług na którą mam umowę. Kliknąłem neostradę i dalej opisałem sprawę. Mam nadzieję, że zgłoszenie zrobiłem najlepiej jak się da.
07-05-2017
20:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-05-2017
20:32
Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie
A masz jakieś uzasadnienie do negatywnie rozpatrzonej reklamacji?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »