Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomyłka podczas przedłużania oferty


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Witam, 3 godziny temu przedłużałem umowę i mam problem - Bo Doradca niestety wybrał zły telefon

Jak zadzwoniłem na infolinię, otrzymałem informacje że nie da się modyfikować zamówień.

Tylko co dziwne, przecież to zamówienie jeszcze nie wyszło - A mimo wszystko zależy mi na czasie w otrzymaniu przesyłki.

Kolejny doradca jedynie wysłał zgłoszenie w tej sprawie, które aktualnie ma stan "W Toku"

W jakim terminie mogę spodziewać się odpowiedzi? Czy jeżeli to zgłoszenie zostało wysłane, to jest możliwość modyfikacji zamówienia? Czy oni anulują aktualne i utworzą nowe?

Pozdrawiam.

Numer Zgłoszenia: 37600518 

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Trzeba anulować obecne, potem nowe zrobisz, w trakcie zamówienia zmian nie wprowadzisz.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Pomyłka podczas przedłużania oferty

A jeżeli anulować może osoba która mi to składała a jej w pracy nie ma?

Można zadzwonić gdzieś wyżej by to anulować?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Niestety zamówienia są na pewnym etapie realizowane przez automat. Może to nielogiczne i kosztowne, ale to też ograniczenie by nie móc przedłużyć umowy 2x na ten sam numer. Wycofać może jedynie ta sama osoba przez ok. 15 minut po "zamknięciu".

Nie wiem czy takie zgłoszenie coś przyśpieszy, zależy na jakim etapie jest zamówienie.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Pomyłka podczas przedłużania oferty

No właśnie, złożyłem o 16:00,

Aktualnie zostałem przez infolinię poinformowany że o 17:40 już jest list przewozowy..

Tak jakby paczka miałaby już jutro lub w poniedziałek być u mnie.
Dobrze rozumiem?


Chociaż sama ta pomyłka daje mi do myślenia czy na pewno chce 7 Plus, a może zostać przy mniejszej siódemce..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Jak aparat jest na stanie, to idzie szybko. Numer listu przewozowego dostajesz w momencie wydrukowania etykiety. Kurierzy zwykle na koniec dnia odbierają przesyłki z magazynu Orange.


Co do terminu - nie wiem czy w Twojej okolicy kurierzy pracują w sobotę.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Masz łapkę w górę - Dziękuje.

Ostatnie pytanie i zamykamy temat - Czyli jeżeli pracują w sobotę, istnieje możliwość jutrzejszego dostarczenia?

Lub, czy jeżeli Magazyn mam blisko, mogę sam do niego jechać?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Pomyłka podczas przedłużania oferty

Do Magazynu Orange nikt Cię nie wpuści, to nie jest miejsce do obsługi bezpośredniej klientów.

Ew. sprawdź na stronie firmy kurierskiej co dzieje się z przesyłką. Jak jest już na jakiejś "bazie" i jest to blisko Ciebie, skontaktuj się z firmą kurierską (zwykle to DPD).