Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii O społeczności - Moderator Wiktor ◄

 

Szanowni Państwo.

Zadzwonił do mnie konsultant Orange z propozycją przejścia z Neostrady na Światłowód w Orange Love ,zgodziłam się i zostałam oszukana , nie dostałam tego co było mi obiecane. Oczywiście złożyłam reklamację , a oto odpowiedź : błędnie przedstawiona oferta , sposób przedstawienia oferty mógł zostać niewłaściwie zrozumiany , uzyskała pani rozbieżne informacje....... Czyli mam rozumieć , że konsultanci na telefon są niekompetentni , czy świadomie wprowadzają ludzi w błąd , oszukują , ja świetnie wszystko zrozumiałam i wiem co miało być w ofercie.

W głowie mi się nie mieści jak można tak postępować z ludźmi , co tak trudnego jest do zrozumienia w ofercie , rozmowy są nagrywane , więc można łatwo to sprawdzić , mogę podać datę , godzinę i czas trwania rozmowy , ale jak dzwonię każdy mnie zbywa , aneks podpisany, więc lekceważy się wieloletniego klienta.

W tym momencie po tych wszystkich rozmowach , już nie tyle chodzi mi o to co miało być w ofercie , ale o sposób postępowania z klientami , chciałabym rozmawiać z kimś odpowiedzialnym , prawdomównym , ale nie mam pojęcia jak kogoś takiego znaleźć w Orange.

20 ODPOW. 20

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32730
  • 38458
  • 1384

Pomocy

Umowę dostajesz i tak pisemnie lub na maila. I to jest wiążące. Jest też tryb odstąpienia. Cały telemarketing tak działa.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2103
  • 5896
  • 196

Pomocy

Czyli reklamacja uznana czy nie? Odstąpiono od umowy/aneksu czy nie? Czego oczekujesz od Orange? Bo porozmawiać z "kimś" będzie ciężko.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 0

Pomocy

Widzę, że nic się nie zmieniło od wielu lat 😞


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

wpis scalony - moderator Bartłomiej

 

Umowę - aneks - przynosi technik , ale w tym aneksie nie ma wszystkiego , jest tylko : orange love/światłowód/TV/tel.domowy/tel.komórkowy.

Wiem o tym , że jest tryb odstąpienia , ale w tym przypadku też konsekwencje tego oszustwa ponoszę ja , muszę wysłać sprzęt na swój koszt , wysłać rezygnację i nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi kiedy odzyskam stary sprzęt , czyli to ja zostaję bez internetu , telewizji......, ponieważ stara umowa mi się jeszcze nie skończyła.

Dziękuję za odpowiedź , ale nie o to mi chodziło.

 

Oczywiście , że reklamacji nie uznano , tak jak wcześniej napisałam : błędnie przedstawiona oferta przez konsultanta orange zobowiązuje mnie do korzystania z tego , co mi nie odpowiada , ponieważ poprzednia oferta była dla mnie korzystniejsza , mi chodziło tylko o przejście z neostrady na światłowód .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32730
  • 38458
  • 1384

Pomocy

Napisz jasno czego oczekujesz. Nikt nie zmieni umowy poniżej oferty która jest dla wszystkich. Zawsze masz też domagać się zwrotu opłat i tzw. naprawienia szkody przedstawiając rachunki itp itd. Żadna czynność nie jest łatwa i prosta.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

Racja , ale ja tego tak nie zostawię.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32730
  • 38458
  • 1384

Pomocy

Okej. To co Ci doradzić albo inaczej czego oczekujesz od Orange? Co się nie zgadzało między umową a rozmową telefoniczną?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2103
  • 5896
  • 196

Pomocy

Nie wiem czego oczekujesz aby było zawarte w tym aneksie skoro nie ma wszystkiego. W takim wypadku może lepiej zawierać taki aneks poprzez salon, gdzie przed podpisaniem i instalacją usługi, a co za tym idzie odłączeniem starej usługi możesz bardzo dokładnie przeanalizować dokument.
Sprzęt zwrócić możesz również w salonie, odstąpienie od umowy również.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 14
  • 0

Pomocy

Oczekuję uznania reklamacji. Jedyne co miało być zmienione to neostrada na światłowód , a zabrano mi to co miałam w tel. komórkowym , rozmowy są nagrywane , a ja pytałam konkretnie , czy nadal będę to miała , pan konsultant poprosił mnie żebym zaczekała , poszedł spytać przełożonego czy może mi w tym planie to zostawić , wrócił i powiedział ,że tak , ponieważ podpisuję aneks , a nie nową umowę .Nie podpisałabym takiego aneksu , gdybym wiedziała , że tak będę potraktowana.