- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii O społeczności - Moderator Wiktor ◄
Szanowni Państwo.
Zadzwonił do mnie konsultant Orange z propozycją przejścia z Neostrady na Światłowód w Orange Love ,zgodziłam się i zostałam oszukana , nie dostałam tego co było mi obiecane. Oczywiście złożyłam reklamację , a oto odpowiedź : błędnie przedstawiona oferta , sposób przedstawienia oferty mógł zostać niewłaściwie zrozumiany , uzyskała pani rozbieżne informacje....... Czyli mam rozumieć , że konsultanci na telefon są niekompetentni , czy świadomie wprowadzają ludzi w błąd , oszukują , ja świetnie wszystko zrozumiałam i wiem co miało być w ofercie.
W głowie mi się nie mieści jak można tak postępować z ludźmi , co tak trudnego jest do zrozumienia w ofercie , rozmowy są nagrywane , więc można łatwo to sprawdzić , mogę podać datę , godzinę i czas trwania rozmowy , ale jak dzwonię każdy mnie zbywa , aneks podpisany, więc lekceważy się wieloletniego klienta.
W tym momencie po tych wszystkich rozmowach , już nie tyle chodzi mi o to co miało być w ofercie , ale o sposób postępowania z klientami , chciałabym rozmawiać z kimś odpowiedzialnym , prawdomównym , ale nie mam pojęcia jak kogoś takiego znaleźć w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
wpis scalony - moderator Bartłomiej
Umowę - aneks - przynosi technik , ale w tym aneksie nie ma wszystkiego , jest tylko : orange love/światłowód/TV/tel.domowy/tel.komórkowy.
Wiem o tym , że jest tryb odstąpienia , ale w tym przypadku też konsekwencje tego oszustwa ponoszę ja , muszę wysłać sprzęt na swój koszt , wysłać rezygnację i nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi kiedy odzyskam stary sprzęt , czyli to ja zostaję bez internetu , telewizji......, ponieważ stara umowa mi się jeszcze nie skończyła.
Dziękuję za odpowiedź , ale nie o to mi chodziło.
Oczywiście , że reklamacji nie uznano , tak jak wcześniej napisałam : błędnie przedstawiona oferta przez konsultanta orange zobowiązuje mnie do korzystania z tego , co mi nie odpowiada , ponieważ poprzednia oferta była dla mnie korzystniejsza , mi chodziło tylko o przejście z neostrady na światłowód .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
Sprzęt zwrócić możesz również w salonie, odstąpienie od umowy również.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
Oczekuję uznania reklamacji. Jedyne co miało być zmienione to neostrada na światłowód , a zabrano mi to co miałam w tel. komórkowym , rozmowy są nagrywane , a ja pytałam konkretnie , czy nadal będę to miała , pan konsultant poprosił mnie żebym zaczekała , poszedł spytać przełożonego czy może mi w tym planie to zostawić , wrócił i powiedział ,że tak , ponieważ podpisuję aneks , a nie nową umowę .Nie podpisałabym takiego aneksu , gdybym wiedziała , że tak będę potraktowana.
- « Poprzedni
- Następny »